Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Εκπαιδευτικά

Ανακοινώθηκε ένα προσχέδιο σχετικά με τις επικείμενες εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις. Μεταξύ άλλων σε σχέση με τους ίδους τους εκπαιδευτικούς αναφέρονται οι παρακάτω αλλαγές:

-Καθιερώνεται πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Κατάρτισης

-Οι προσλήψεις θα γίνονται μέσω ΑΣΕΠ και με βάση τα κενά των σχολικών μονάδων. Μεταθέσεις μόνο σε πραγματικά οργανικά κενά. Υψηλή μοριοδότηση στα σχολεία δυσπρόσιτων περιοχών.

-Ο εκπαιδευτικός θα προσλαμβάνεται ως δόκιμος και θα μονιμοποιείται έπειτα από αξιολόγηση.

Κατά συνέπεια για να εργασθεί κάποιος ως εκπαιδευτικός θα πρέπει να αποφοιτήσει από τη σχολή του στο Πανεπιστήμιο, θα πρέπει να πάρει το νέο πιστοποιητικό Παιδαγωγικής κατάρτισης, θα πρέπει να περάσει τις εξετάσεις στο ΑΣΕΠ, θα πρέπει να υπάρχουν κάποια οργανικά κενά και πιθανότατα και με τη νέα λογική πέντε να συνταξιοδοτούνται για να προσλαμβάνεται ένας (δες νέα οικονομικά μέτρα. Είναι εξαγγελία για το 2011) ή λόγω αύξησης των ηλικιακών ορίων συνταξιοδοτήσεων, τα κενά αυτά να είναι δυσεύρετα και σπάνια και τότε και μόνον τότε θα ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΩΣ ΔΟΚΙΜΟΣ για να μπει στη διαδικασία αξιολόγησης (να τη δούμε όταν προδιαγραφεί, ελπίζοντας στη χώρα της αδιαφάνειας και της ρεμούλας να δημιουργηθεί ένας αξιόπιστος θεσμός), που κάποια στιγμή στο μέλλον θα τον μονιμοποιήσει. Η μονιμοποίηση θα είναι το καρότο για την καλύτερη εργασιακή απόδοση. Δεν είναι από μόνο του κακό, ίσα ίσα, αλλά αν δούμε τους μισθούς των εκπαιδευτικών, μήπως τελικά όλη αυτή η προσπάθεια που απαιτούν τα παραπάνω δεν αξίζει τον κόπο για έναν εργαζόμενο και δεν το συμφέρει ... εκτός και αν έχει το μεράκι ή εκτός και αν η εναλλακτική λύση, που θα του προσφέρει η Νέα Τάξη πραγμάτων της ελληνικής κοινωνίας θα είναι η ανεργία, ως μαστίγιο, αντίβαρο του καρότου της μονιμοποίησης;

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου