Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

Το χρέος στο Ζορόφσκι θα διαλύσει το μπάσκετ του Πανιωνίου;

Διαβάζω πως το χρέος Ζορόφσκι που μπλοκάρει τις μεταγραφές ξένων παικτών και τη συμμετοχή στο Eurocup θα οδηγήσει στην αποχώρηση παικτών από το ρόστερ της ομάδας του Πανιωνίου και ακόμα και στην απενεργοποίηση του Λιανού από την ΚΑΕ με δεδομένο ότι θεωρεί υπεύθυνη τη διοίκηση του 2009-2010 για το ότι συμβαίνει. Το ζήτημα είναι πως το να αναμένουμε άμεση εκκαθάριση του χρέους από τους τότε διοικούντες, όσο δίκαιο και αν είναι, τόσο φαντάζει δύσκολο και απίθανο. Δεν ξέρω τις οικονομικές τους δυνατότητες αλλά θεωρώ ότι πολύ δύσκολα μπορούν να ανταπεξέλθουν. Σε αυτό το blog τελευταία σχολιάζουν πολλοί φίλοι που αγαπάνε το μπάσκετ. Τι άραγε μπορύμε να πούμε για τη διαφαινόμενη δυσχερή κατάσταση; Άραγε υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις, ιδέες ή προτάσεις; Ή η ΚΑΕ θα γίνει ΠΑΕ αναγκαστικά;

ΥΓ: [sentragoal.gr]. Δηλώθηκε ο Πανιώνιος στο Eurocup και φαίνεται ο κος Λιανός να προσπαθεί για συμμετοχή και μεταγραφές εξωτερικού.

120 σχόλια :

  1. Διαβάζω συχνά ατα σχόλια "όλοι χρειαζόμαστε...κανείς δεν περισσεύει". Εγώ εκφράζω συνεχώς την άποψη ότι ο Πανιώνιος πρέπει να απαλλαγεί από τα τσιμπούρια. Αυτοί οι τύποι μάζεψαν τον κάθε μισθοφόρο έχοντας πολλαπλάσια έξοδα από τα έσοδα. Δεν είχαν σκοπό να βάλουν ούτε ευρώ από την τσέπη τους, δεν επένδυσαν σε νέους ώστε να πει κανείς ότι άφησαν κάτι για τον επόμενο. Πιστεύει κανείς ότι προκάλεσαν κακό εξ αμελείας?

    Ο κ. Λιανός έχει τις ευθύνες του. Η ΚΑΕ ήταν δικιά του και έβλεπε ότι αυτοί που έβαλε να την διαχειριστούν την ρίχνουν έξω. Δεν μπορεί να μην έβλεπε αυτό που έβλεπα και έγραφα τότε βλέποντας να φέρνουν τον ένα παίκτη μετά τον αλλο.

    Η πορεία του συλλόγου προς την καταστροφή είναι προδιαγεγραμμένη. Με τις βιτρίνες σε χαμηλές κατηγορίες, με όνομα που έχει αρχίσει να ξεφτίζει με όσα γίνονται και τον κόσμο να αποστασιοποιείται μην μπορώντας να κάνει αλλιώς.

    Μία μέρα θα γκρεμίσουν και το γήπεδο για να φτιάξουν πάρκο και η ιστορία θα τελειώσει μια και καλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τουλάχιστον προλάβαμε και πήραμε Κάρτερ και Ντούβνιακ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ας μην παίξουμε του χρόνου Ευρώπη, σιγά μην στεναχωρηθούμε γιαυτό. Και που παίξαμε φέτος Ευρώπη τι καταλάβαμε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλωστε και το Ρέθυμνο που δικαιούτανε να παίξει Ευρώπη αποφάσισε να παραιτηθεί, καλό θα ήτανε να παίζαμε αλλά αν δεν παίξουμε τελικά δεν θα τα βάψουμε και μαύρα.

      Διαγραφή
  4. Ας πληρώσουμε τα χρέη μας και ας παίξουμε μια χρονιά με τους Μοτσενίγο, Τολιόπουλο και Σπυρόπουλο. Και αν δεν πάρουμε πάλι την 3η θέση δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου, τουλάχιστον του χρόνου θα είμαστε καθαροί από υποχρεώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το Eurocup ανακοίνωσε... Πανιώνιο

    http://www.panionianea.gr/2013/07/eurocup.html

    Τέλος καλό όλα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακαρι να ειναι ετσι και να μην υπαρχουν μικρα γραμματα με εξαιρεσεις και αναθεωρησεις. Καταλαβαινω το σκεπτικο οσων λενε οτι θελουν να ειμαστε ανεξαρτητοι και ας παιξουμε φετος με τους πιτσιρικαδες αν ειναι να πληρωθουν τα χρωστουμενα.Αλλα ειναι 100% λαθος για μενα να λεμε και που παιξαμε περσι Ευρωπη τι καταλαβαμε κτλ... Μεγαλος συλλογος ειναι αυτος που παιζει σε ευρωπαικες διοργανωσεις, ο Πανιωνιος μπασκετικα ανηκει στην Ευρωλιγκα, το εχει κατακτησει αυτο το δικαωμα.Εστω λοιπον το Eurocup ειναι ολεθριο να του το στερησουν οι κακοδιαχειριστες.Με την ιδια λογικη τι να βγω 3ος τι 12ος, αρκει να μην πεσω κατηγορια. Ελπιζω να εκλεισε το θεμα με τη συμμετοχη μας και τα λαθη του παρελθοντος να μην εχουν συνεχεια. Ο Λιανος εχει κανει λαθη,ομως ειναι οτι καλυτερο αυτη τη στιγμη. Ταπεινη μου γνωμη, οτι απο οσους αγαπουν τον Πανιωνιο απο αυτους και μονο αυτους, οντως δεν περισσευει κανεις!

      Νικος -East Attica-

      Διαγραφή
  6. Όλα θα πάνε καλά, είμαι σίγουρος, έχω εμπιστοσύνη στον Λιανό ο οποίος αγαπάει πολύ την ομάδα και το έχει αποδείξει.
    Στα μεταγραφικά τώρα, τον Σιμτσακ τον θέλω είναι πολύ καλός rebounder, σίγουρα είναι καλύτερος σε αυτόν τον τομέα και από τον Καβαδά και από τον Μπόγρη.
    Αυτό που με παραξενεύει είναι ότι αργεί να ανακοινωθεί η ανανέωση του Μπατή, τον Μάριο ειδικά μετά την αποχώρηση του Αθηναίου τον έχω σίγουρο ότι θα μείνει σε εμάς.
    Ζωτικής σημασίας είναι η επιλογή του ξένου center που θα πάρουμε, οι επιλογές βέβαια είναι πολύ περιορισμένες και από τα ονόματα που έχουν ακουσθεί εγώ θα διάλεγα τον Εζιουκου.
    Δυστυχώς από ότι μαθαίνω ένας από τους Μίλμπουρη ή Πέιν θα φύγει, έως το τέλος του μήνα πιστεύω ότι θα έχουμε πλήρη εικόνα του ρόστερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O Σιμτσακ ξερει τα βασικα του μπασκετ και σιγουρα εχει το θεμα ριμπαουντ. Δεν με τρελαινει σαν επιλογη, αλλα ισως με βαση τα δεδομενα να μην ειναι κακη. Εζιουκου και Αναγκονιε γραφονται για περιπτωσεις ψηλων, με τα δικα τους υπερ και κατα ο καθενας. Στον διοικηση προσανατολιζονται κυριως στο να φυγει ο Πειν, νομιζω οτι ο Μιλμπουρν μονο με προταση θα φυγει,να παρουμε εστω το χαμηλο του buy out. Εχω την εντυπωση οτι πρωτα θα ξεκαθαρισειαυτο και μετα αλλες ανακοινωσεις παικτων. Απο οτι μαθαινω, την επομενη βδομαδα μαλλον θα εχει δραση...

      Νικος -East Attica-

      Διαγραφή
    2. Ο Αναγκονιε είναι πολύ πιο έμπειρος, έχει παίξει euroleague αλλά δεν είναι καθαρό center είναι PF έχει ύψος 2,03 και τα έχει τα χρονάκια του είναι 32 χρονών.

      Ο Εζιουκου είναι καθαρό center, έχει ύψος 2,08 και είναι πιτσιρικάς, είναι 28 χρονών.

      Εγώ είμαι υπέρ του Εζιουκου!

      Διαγραφή
    3. Δε θεωρω 4 χρονια τοσο φοβερη διαφορα γιατι αυτοι οι παικτες καθονται συνηθως για μια σεζον. Εκτος αν μιλαμε για ψηλο που θα κατσει μια 3ετια πχ και εκει αλλαζει το πραγμα!Ο Αναγκονιε ειναι πιο δυνατος παιζει με πλατη και ειναι περισσοτερο γνωστης του μπασκετ.Ο Εζιουκου ειναι πιο αθλητικος, εχει την ταπα και σιγουρα μπορει να εξελιχθει παραπανω. Νομιζω θα συμφωνσω αν και ειμαι 55-45!

      Νικος -East Attica-

      Διαγραφή
    4. Ο ένας είναι τεσσάρι και ο άλλος είναι πεντάρι αυτό τα λέει όλα, αν ψάχνουμε για πεντάρι πρέπει να πάρουμε τον Εζιουκου διαφορετικά αν πάρουμε τον Αναγκονιε τότε πρέπει να συνεχίσουμε να ψάχνουμε για έναν ακόμα ψηλό για να γεμίσουμε την μπασκέτα.

      Για τον Μπαβτσιτς του Καοδ που είναι ελεύθερος και κοινοτικός διάβασα ότι ενδιαφέρετε ο Παοκ, καλά θα ήταν να τον παίρναμε εμείς.

      Διαγραφή
    5. Για τον Μισελ ενδιαφερεται ο Αρης.Αλλα αυτοι κει πανω εγραψαν οτι εγιναν συζητησεις και με Καββαδα, αρα τι να πιστεψεις? Εμενα με ενδιαφερει να παρουμε βασικο καλο ριμπαουντερ, η ομαδα ειχε εκει περσι προβλημα και εφυγε και ο Γιανκοβιτς. Τον Κολεμαν γιατι δεν τον κοιταμε? Μου φαινεται ακατανοητο.Ειναι καλυτερος και απο τους 2 τους, μονος του παλευε να σωσει την Καβαλα!

      Νικος -East Attica-

      Διαγραφή
    6. Για τον Κολεμαν δεν ενδιαφέρετε καμία ελληνική ομάδα, όντως αυτό είναι περίεργο!
      Ο Μισελ έχει συμβόλαιο για ένα ακόμα χρόνο με τον Καοδ, οπότε δεν μπορούμε να τον πάρουμε.
      Τα περί Καβαδά και Άρη μην τα πολυπιστεύεις.

      Διαγραφή
    7. Εννοειται ρε συ, γι'αυτο ειπαν γραφουν οτι θελουν!

      Νικος -East Attica-

      Διαγραφή
    8. 2 βιντεάκια για τους θιασώτες του Κολεμαν

      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JeM8WAXWxvc

      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=L2Oev286M8E

      Διαγραφή
  7. ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΓΑΥΡΟΔΟΥΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΛΟΒΟ ΣΤΟΝ ΜΑΡΙΔΑΚΗ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Ασχετο το post με το θέμα, αλλά μιας και το έθεσες δεν μας χαλάνε κιόλας 750χιλ, δανεικό για ένα χρόνο τον Κολοβό και ένα έμψυχο αντάλλαγμα. Με τόσα λεφτά σχεδόν ξεχρεώνεις...

      Διαγραφή
    2. SILVER ALERT ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΙΩΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΦΩΣ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΝΙΚΟΛΟΥΔΗ

      Διαγραφή
  8. Στο παρακάτω site το οποίο είναι αρκετά φερέγγυο και ανανεώνεται καθημερινά

    http://basketball.eurobasket.com/team/Panionios_ON_Telecoms_Athens/273?Page=1

    σήμερα προστέθηκε στο ρόστερ μας ο Ανδρέας Σπυρόπουλος του Παναθηναϊκού ο οποίος είναι γκαράκι 20 χρονών και έχει ύψος 1,84

    Ξέρει κανένας τίποτα περισσότερα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://www.basketblog.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=125621:2013-07-18-09-20-32&catid=4:b-ethniki&Itemid=15

      Διαγραφή
    2. Οχι ρε χασαμε την παικτουρα χαχαχα

      Διαγραφή
  9. Άλλη μια μέρα χωρίς κανένα νέο για το μπασκετάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπομονη φιλτατε, αν και εγω το ιδιο σκεφτομαι!

    Νικος -East Attica-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θέλω να δω έστω και μια κίνηση, την οποιαδήποτε, γιατί αυτό θα σημαίνει ότι ο Λιανός δεν είναι απογοητευμένος δεν τα παρατάει.

      Εν ανάγκη ας φύγουν και ο Πέιν και ο Μίλμπουρν που έχουν μεγάλα συμβόλαια και ας παίξουμε με τους Μακόλουμ Κάρτερ Εζιουκου Αναγκονιε Ντούβνιακ Αγραβάνη Αθανασούλα Σαλούστρο Μπατή Τολιόπουλο Μοτσενίγο και Καβαδά που έχουν μικρές οικονομικές απαιτήσεις.

      1-2 Μακόλουμ Κάρτερ Ντούβνιακ Μπατή Τολιόπουλο Μοτσενίγο
      3-4 Αναγκονιε Αγραβάνη Αθανασούλα Σαλούστρο
      5 Εζιουκου Καβαδάς

      Διαγραφή
    2. Εάν στους παραπάνω μπορέσουμε και προσθέσουμε και ένα τριάρι SF όπως τον Θ.Αντετοκούμπο θα ήμαστε κάτι παραπάνω από κομπλέ και με πολύ λογικό μπάτζετ.

      Διαγραφή
  11. Έκλεισε Σιμτσακ για δυο χρονια. Λογικά θα αποτελέσει την τρίτη επιλογή στο 4 και 5.
    http://www.superbasket.gr/permalink/185283.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μεταγραφή, ο Σίμτσακ είναι πολύ καλός rebounder και σχετικά φθηνός, θα βοηθήσει.
      Λογικά ο επόμενος που θα ανακοινωθεί πρέπει να είναι ο Μπατής.

      Διαγραφή
  12. Τις τελευταίες ώρες ακούγεται ότι ο Εζιούκου θα καλύψει την θέση του βασικού πενταριού.
    Οπότε στο 4-5 μάλλον θα έχουμε: Εζιούκου, Καββαδά, Σίμτσακ (αν και λέγεται ότι δοκιμάζεται), Αγραβάνη και Μίλμπουρν (?)

    Πάντως αν προορίζουμε τον Μίλμπουρν για το 4 θα προτιμούσα να τον διώξουμε που έχει και βαρύ συμβόλαιο και να πάρουμε ένα καθαρό 4άρι.

    Οπότε τώρα περιμένουμε μεταγραφή λογικά Μακόλουμ και Αντετοκούνμπο για να κλείσουμε στα guards.

    Νομίζω ότι ο Μπατής έχει άλλο έναν χρόνο συμβολαίου και δεν τίθεται θέμα να μην μείνει. Πάντως στα guard κάπου είχα ακούσει και για Βεργίνη ή Παπαντωνίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς δεν υπάρχει καθαρό 4άρι στην πιάτσα.
      Ο Μπατής δεν έχει συμβόλαιο για του χρόνου.

      Διαγραφή
    2. Ο Παπαντωνίου έκλεισε στον Κολοσσό.

      Διαγραφή
  13. Και εγω ειχα την εντυπωση οτι ο Μπατης θα εμενε ουτως ή αλλως. Στα ριμπαουντ θα βοηθησει ο Σιμτσακ, εφόσον αποκτηθει οριστικα, αν και νομιζω οτι ειναι ενας ok ψηλος για 10' και οχι κατι παραπανω.Τουλαχιστον αποκταμε περισσοτερους παικτες στη φροντλαιν που για μενα ειναι το κυριο προβλημα.

    Νικος -East Attica-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η ΚΑΕ Πανιώνιος ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με τον Βασίλη Σίμτσακ, χρονικής διάρκειας δύο ετών.
    http://www.panioniosbc.gr/pages/news/articles/1/ston-panionio-o-vasilis-simtsak.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Για το ενδιαφέρον που έδειξε προς το πρόσωπό του μίλησε μεταξύ άλλων ο Μάριος Μπατής, ο οποίος αναφέρθηκε επίσης στην πορεία του Πανιωνίου αλλά και τους Παππά, Γιάνκοβιτς.

    Διαβάστε τη συνέντευξη του 33χρονου γκαρντ του "Ιστορικού" στην "SportDay":

    Για το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού: "Ναι, υπήρχε ενδιαφέρον από τον Παναθηναϊκό. Ήταν τιμητικό για μένα. Υπήρχαν κάποιοι λόγοι που με έκαναν να παραμείνω στον Πανιώνιο για τέταρτη σερί χρονιά και όγδοη συνολικά. Είμαι χαρούμενος που παρέμεινα".

    Για τη νέα πετυχημένη χρονιά που είχε ο Πανιώνιος: "Πετύχαμε τον στόχο μας, διατηρήσαμε τα κεκτημένα. Ήταν πιο δύσκολη από την προηγούμενη χρονιά. Καταφέραμε όμως να διατηρηθούμε στην τριάδα του ελληνικού πρωταθλήματος. Ήμασταν σταθερά τρίτοι στην κανονική διάρκεια, και στα πλέι οφ σφραγίσαμε την ανωτερότητα μας».

    Για την αλλαγή προπονητή που υπήρξε (Σφαιρόπουλος αντί Σκουρτόπουλου): "Και οι δύο προπονητές έχουν μερίδιο στην επιτυχία της ομάδας. Ο κόουτς Σκουρτόπουλος έκανε το χτίσιμο και την προετοιμασία και με τον κόουτς Σφαιρόπουλο τρέξαμε το μεγαλύτερο μέρος της χρονιάς και ολοκληρώσαμε τη σεζόν με επιτυχία".

    Για τη χρονιά που ακολουθεί: "Η ομάδα βρίσκεται στο φτιάξιμο ακόμα. Δεν έχει διαμορφωθεί το ρόστερ. Αλλά από τη διοίκηση και το τεχνικό επιτελείο έχουν ως στόχο τη διατήρηση στην τρίτη θέση. Γι’ αυτό χρειάζεται σκληρή δουλειά απ’ όλους και τίποτα άλλο".

    Για τους πρώην συμπαίκτες του, Παππά και Γιάνκοβιτς, που πλέον ανήκουν στον Παναθηναϊκό: "Και οι δύο είναι πολύ ταλαντούχοι και έχουν το μέλλον μπροστά τους. Και αυτό το μέλλον είναι λαμπρό. Κάνανε μια πολύ καλή χρονιά. Είναι μια λογική εξέλιξη και για τους δύο. Εύχομαι καλή τύχη και καθιέρωση στη νέα τους ομάδα. Ήμουν πολύ χαρούμενος που συνεργάστηκα μαζί τους".

    http://www.superbasket.gr/permalink/185340.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρήσιμο link
    http://www.gazzetta.gr/baskeball/metagrafes-2013

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 1-2 Μακόλουμ, Κάρτερ, Ντούβνιακ, Μπατής
    2-3 Αθανασούλας, Σαλούστρος, Θ.Αντετοκούμπο
    3-4 Μίλμπουρν, Αγραβάνης
    5 Εζιουκου, Σίμτσακ, Καββαδάς

    Εκτός από Εζιουκου και Θ.Αντετοκούμπο που επείγει να πάρουμε χρειαζόμαστε και ένα 4άρι, εγώ θα πρότεινα Μπαβτσιτς ή Φαγιε, άλλωστε αυτοί οι 2 είναι οι μόνοι κοινοτικοί που έχουμε δικαίωμα να πάρουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξύ Μπαβτσιτς και Φαγιε προτιμώ τον Μπαβτσιτς, ο Φαγιε είναι λίγο τρελοκομείο. Πάντως παρά να παίξουμε με μόνο ένα κοινοτικό, τον Ντούβνιακ, ας πάρουμε έστω τον Φαγιε.

      Μόνο που πρέπει να βιαστούμε
      http://www.basketworld.gr/2013/07/blog-post_2389.html?m=1

      Διαγραφή
  18. Αντε ανακοινωστε ΜαΚολουμ και ολοι αεροδρομιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Για Μακόλουμ όσο περνάνε οι μέρες όλο και ξεθωριάζει, μάλλον θα παραμείνουν και ο Μίλμπουρν και ο Πέιν, 3ος αμερικάνος είναι ο Κάρτερ και για τη θέση του 4ου θα προτιμηθεί σίγουρα κάποιος center.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κλείνει» Φαγιέ
    http://www.superbasket.gr/permalink/185392.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://www.sentragoal.gr/article.asp?catid=10603&subid=2&pubid=129444152

      Διαγραφή
    2. http://mpasketmania.blogspot.gr/2013/07/blog-post_2897.html

      Διαγραφή
    3. http://www.sport.gr/Article/%CE%95%CE%B9%CE%B4%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/%CE%9C%CF%80%CE%AC%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%84/A1/B%CE%BB%CE%AD%CF%80%CE%B5%CE%B9-%CE%A6%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%AD-%CE%BF-%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CF%82/29-178804.html

      Διαγραφή
    4. http://www.basketworld.gr/2013/07/blog-post_5530.html

      Διαγραφή
  21. Με τον Εζιουκου από ότι μαθαίνω υπάρχει μεγάλη διαφορά στο οικονομικό, ζητάει πολλά ο μάνατζέρ του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Θεωρω πολυ καλη επιλογη σαν 2ο κοινοτικο τον Φαγιε, ειναι 4αρι, μπορει να παιξει και λιγο στο 3 και εχει το μακρινο σουτ. Ειναι δυνατος στα ψηλα και καλος ριμπαουντερ.Μακαρι να κλεισει. Με ΜακΚολουμ οντως παραξενο που δεν ανακοινωνεται κατι,αλλα απο την αλλη δεν εχει κλεισει και αλλου και ειμαστε πλεον στα τελη Ιουλιου. Αν παρουμε και Φαγιε, δεν ξερω αν θελησει αμερικανο σεντερ ο Σφαιρο γιατι και μετα την αποκτηση του Σιμτσακ η φροντλαιν μοιαζει πλαον αρκετα γεματη...

    Νικος -East Attica-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο με Φαγιέ και Σίμτσακ δεν βγαίνει η χρονιά σε Ελλάδα και Ευρώπη.
      Ακόμα και αν μείνει ο Καββαδάς, που χλωμό το βλέπω, και πάλι θέλουμε 5άρι οπωσδήποτε.

      Με την προσθήκη του Φαγιέ η ομάδα έχει ως εξής

      1-2 Κάρτερ, Ντούβνιακ, Μπατής
      2-3 Πέιν, Αθανασούλας, Σαλούστρος
      3-4 Μίλμπουρν, Αγραβάνης, Φαγιέ
      5 Σίμτσακ, Καββαδάς

      Διαγραφή
    2. Και ο Σιμτσακ, 4αρι ειναι, με αντιπαλο σοβαρο 5αρι εχει εφιαλτες! Δεν διαφωνω οτι θελουμε 5αρι,αλλα θελουμε και επειγοντως ασσο.Αρα, ολο το ψητο ειναι στο τι θα γινει με τον Πειν, αν φυγει δρομος λαμπρος σε ΜακΚολουμ, αλλιως παμε σε ελληνα play maker και ξενο 5αρι.

      Νικος -East Attica-

      Διαγραφή
    3. Και μένα η γνώμη μου αυτή είναι, θα πάρουμε ξένο 5άρι για να βγει η χρονιά και έλληνα στη θέση 1, έτσι δείχνουν τα πράγματα.

      Εγώ θα προτιμούσα τους Εζιουκου και Ξανθόπουλο.

      Αν αλήθευαν οι φήμες ότι έχουμε κλείσει τον Μακόλουμ γιατί δεν ανακοινώνεται???

      Αν έχω δίκιο η τελική δωδεκάδα θα είναι ως εξής

      1-2 Κάρτερ, Ντούβνιακ, Μπατής, Ξανθόπουλος
      2-3 Πέιν, Αθανασούλας, Σαλούστρος
      3-4 Μίλμπουρν, Αγραβάνης, Φαγιέ
      5 Εζιουκου, Σίμτσακ

      Διαγραφή
  23. Και ο Σφαιρο σε συνεντευξη του πριν 2 βδομαδες ειχε πει οτι Καρτερ και ΜακΚολουμ ειναι κοντα, αλλα περιμενε τι θα γινει με Πειν.Θα προτιμουσα να φυγει ο Πειν, πιστευω οτι ειναι πολυτελεια να εχεις 2 ξενους 3αρια!Ειδικα κατω απο αυτες τις συνθηκες. Σε ελληνα ψηλο δυσκολο να στραφουμε,εκτος αν κοιταξουμε προς Λαζο μερια...

    Νικος -East Attica-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Πέιν δεν σπάει το συμβόλαιό του, είναι για την ώρα ανένδοτος.
      Προσπαθούν μπας και σπάσουν το συμβόλαιο του Μίλμπουρν που είναι 120 χιλιάρικα τον χρόνο αλλά και γιαυτόν δύσκολο είναι να συμφωνήσει, που θα βρει αλλού αυτά τα λεφτά?

      Προσωπική μου γνώμη είναι ότι πιο εύκολα θα σπάσει το συμβόλαιό του ο Μίλμπουρν παρά ο Πέιν.

      Με τον Εζιούκου δεν τα βρίσκουν στο οικονομικό για την ώρα, ο μάνατζέρ του έχει αρχικά μεγάλες οικονομικές απαιτήσεις, ας ελπίσουμε ότι θα τον πάρουμε τελικά γιατί είναι το μοναδικό 5άρι που έχουμε δικαίωμα να πάρουμε, ο Αναγκόνιε δεν είναι καθαρό 5άρι, είναι πιο πολύ 4άρι, και αν πάρουμε τελικά τον Φαγιέ δεν θα μας είναι και τόσο χρήσιμος, άρα όλες μας οι ελπίδες για να καλύψουμε αξιοπρεπώς την θέση 5 είναι πάνω στον Εζιούκου.

      Παίζει βέβαια ακόμα η μεταγραφή του Θ.Αντετοκουμπο, εγώ θα έδινα στα ανταλλάγματα και τους Μοτσενίγο και Σαλούστρο πληρωμένους για 1 χρόνο.

      Διαγραφή
  24. Δεν ειναι κακο το σκεπτικο σου, αν και θα φανουμε επιεικως ηλιθιοι να δωσουμε πισω στην ομαδα του δανεικο τον 23χρονο Σαλουστρο!! Βεβαια, η κατασταση σηκωνει αλχημειες. Εχουμε ελλειψη στα guards και με ΜακΚολουμ θα ειμασταν κομπλε. Δεν καταλαβαινω,αν και κατανταω κουραστικος, γιατι δεν ψαχνουμε το θεμα Κολεμαν. Εκτος αν εχουν ηση ρωτησει και ηταν ακριβος.
    Παντως μια τετοια ομαδα αν δεσει θα εχει κατι που δεν ειχε η φετινη, πολυφωνια στην επιθεση μιας και υπαρχουν το λιγοτερο 5 παικτες που μπορουν να σκοραρουν ικανοποιητικα, ετσι το θεαμα Παπα και Γιανκοβιτς να παιρνουν τα 2/3 των σουτ θα εκλειψει (εννοω σε αντισοιχια με τους φετινους). Εμενα ο Παπαδοπουλος παρα τα δεδομεναρνητικα του δεν θα με χαλαγε, αν και προερχεται απο επεμβαση. Για το Eurocup ειμαστε στην προσπαθεια ετσι δεν ειναι?
    Κατι χειροπιαστο δεν εχω ακουσει!!

    Νικος -East Attica-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακριά από τον Λάζο, είναι με ένα πόδι, αφού το παιδί σκέπτεται να σταματήσει το μπάσκετ. Με την Ευρώπη είναι πολύ απλά τα πράγματα, αν πληρώσουμε αυτά που χρωστάμε θα παίξουμε διαφορετικά όχι. Εγώ προσωπικά προβλέπω ότι δεν θα παίξουμε τελικά, αν και δεν το εύχομαι βέβαια, μακάρι να κάνω λάθος και να παίξουμε.

      Διαγραφή
  25. Αν δεν παιξουμε Ευπη τα ποσα που θα κλειθουμε να πληρωσουμε σαν προστιμα ισως και να ειναι πολλαπλασια του Ζοροσκι και επισης υπαρχει σαφης κινδυνοε να ακυρωθουν οι φετινες μας μεταγραφες. Θα ειανι ολεθριο να συμβει αυτο για 99 χιλιαρικα! Δεν το παιζω λεφτας, απλα ειναι θεμα μεγεθους ομαδας. Aς βαλει ακριβοτερασ τα διαρκειας και το κλασσικο εισιτηριο ο Λιανος. Εμεις που πηγαινουμε θα παμε ουτως ή αλλως.

    Νικος -East Attica-

    Νικος -East Attica-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι μόνο ο Ζορόφσκι είναι και ο Χαριτόπουλος, το συνολικό πόσο είναι τουλάχιστον 150 χιλιάδες. Και εγώ ελπίζω ότι θα γίνει κάτι τελικά και θα παίξουμε Ευρώπη αλλά ο Λιανός έχει μουλαρώσει και δεν κάνει πίσω σε αυτό το θέμα, είναι ανένδοτος στο να πληρώσει χρέη που δεν δημιούργησε αυτός.

      Διαγραφή
    2. Ψυχολογικα κατανοω το μουλαρωμα του Λιανου, εχει πληρωσει πολλα σπασμενα και εχει δωσει πολλα στην ομαδα.Επιχειρηματικα ειναι ακατανοητο,εστω και αν το Eurocup δεν εχει τα πολλα εσοδα,καθε αλλο. Αλλα να ενισχυσει την ομαδα με καλους παικτες,για ποιο λογο?? Να δωσουμε μαχη να ξαναβγουμε 3οι πχ και μετα τι?? Να μην ξαναπαιξουμε Ευρωπη, να μας ταλαιπωρει ενα χρεος που ειναι το 30% του budget μας?? Καταξιωση ειναι η Ευρωπη, να το πω λαικα να γουσταρει ο οπαδος, να ξεφυγουμε απο την ελληνικη μιζερια. Ποσο θελκτικη να ειναι η Κηφισια και ο Ικαρος, Χαλκιδας πλεον?? Δεν μιλαω για εμας τους φανατικους που παμε παντα ή σχεδον παντα, μιλω γενικοτερα...

      Νικος -East Attica-

      Διαγραφή
    3. Δεν διαφωνώ, εγώ συμφωνώ μαζί σου αλλά άξια έχει να συμφωνεί και ο Λιανός.

      Διαγραφή
  26. Πανιώνιος: Ενδιαφέρον για Μίσελ

    http://mpasketmania.blogspot.gr/2013/07/blog-post_8377.html

    Αν πάρουμε Φαγιέ και Μισέλ συν τον Ντούβνιακ τότε θα αναγκαστούμε να παίξουμε με 3 αμερικάνους αφού σύνολο 6 ξένοι επιτρέπονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. http://www.basketplus.gr/index.php/rss-aris-basketball/item/48529-panta-sto-proskinio-o-stivenson

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ισχύουν αυτά που αναφέρει το παραπάνω link τότε η δωδεκάδα μοιάζει να διαμορφώνεται ως εξής

      1 Μακόλουμ, Μπατής
      2 Κάρτερ, Ντούβνιακ
      3 Πέιν, Αθανασούλας, Σαλούστρος
      4 Φαγιε, Αγραβάνης
      5 Μισέλ, Σίμτσακ, Καββαδάς

      Διαγραφή
    2. Αυτο το δημοσιευμα αν και εφ'οσον ευσταθει, φερνει μεγαλες αλλαγες στην δομη ολης της ομαδας. Βεβαια το ΑΝ αυτο ειναι τεραστιο γιατι εδω και ενα μηνα διαβαζουμε οτι να'ναι. Εχει λογικη η επιλογη Φαγιε μιας και ειναι πολυ περισσοτερο 4αρι απο τον Μιλμπουρν, αλλα χανεις ενα σημαντικο επιθετικο οπλο (αυτο για τον Μιλμπουρν μεσα στη σεζον, γιατι τα play-off ολοι τα θυμομαστε. Ο Μισελ αμυντικα ειναι πολυ καλος, επιθετικα αν εχει χορο να την καρφωσει ok,αλλιως θυμιζει τον Φασουρα...

      Νικος -East Attica-

      Διαγραφή
    3. Ο Ξανθόπουλος έμεινε και επίσημα ελεύθερος από τον Παο, για να δούμε, θα τον πάρουμε εμείς?

      Διαγραφή
    4. Αν τον παρουμε μαλλον οι πιθανοτητες για ΜακΚολουμ λιγοστευουν κατα πολυ...

      Νικος -East Attica-

      Διαγραφή
    5. Όχι δεν νομίζω, θα μπορούσε να πάρει την θέσει του Σαλούστρου στην δωδεκάδα, ο Σαλούστρος δεν νομίζω ότι έχει να προσφέρει κάτι φέτος, ίσως στο μέλλον. Όταν είχε ανακοινωθεί η μεταγραφή του είχα προβλέψει ότι θα βλέπει φέτος τα παιχνίδια του Πανιωνίου παρέα με τον Μοτσενίγο, από την εξέδρα. Μακάρι να κάνω λάθος και να αποδειχθεί παικταράς!

      Διαγραφή
  28. Ναι ρε συ, αλλα ο Μοτσενιγος ειναι πιτσιρικας (και παλι πιστευω οτι το παιδι πρεπει να δωθει καπου δανεικος και οχι να περναει στην καρεκλα ολη τη σεζον), ποσω μαλλον ο Σαλου που ειναι και 23! Επισης μαζευονται πολλα γκαρντ,αν παρεις και Ξανθοπουλο και ΜακΚολουμ, και μιλαμε για guards που θα θελουν χρονο συμμετοχης, οχι οπως ο περσινος Κις. Αν φυγει ενας απο τους Πειν και Μιλμπουρν,χρειαζομαστε τον Σαλουστρο σαν back up 3αρι.

    Νικος -East Attica-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ο Φαγιέ πρέπει να είναι σιγουράκι, το παρακάτω site είναι πολύ φερέγγυο, εγώ το παρακολουθώ καθημερινά και το εμπιστεύομαι.
    http://basketball.eurobasket.com/team/Panionios_ON_Telecoms_Athens/273?Page=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο αναφερει σαν παικτη μας τον Σπυροπουλο (???!!!) και οχι τον Μιλμπουρν!!!

      Νικος -East Attica-

      Διαγραφή
    2. Τον Σπυρόπουλο από το εφηβικό μας εννοεί, ο δε Μίλμπουρν είναι όντως υπό ατμόν, τι συζητάμε τόσο καιρό, 120 χιλιάρικα συμβόλαιο είναι πολλά για τον Πανιώνιο


      Διαγραφή
    3. Εισαι βεβαιος? Γιατι τα χαρακτηριστικα αυτα τα εχει ο Σπυροπουλος που ο βαζελος εχει δανεικο στο Ιλιον? Ισως απλα να τους εχει μπερδεψει! Παντως ο Σφαιρο δεν ειναι ικανοποιημενος με αυτο, φαινεται απο τον χρονο συμμετοχης ποιον απο τους 2 αμερικανους εμπιστευοταν περισσοτερο!

      Νικος -East Attica-

      Διαγραφή
  30. Μόλις το ξετρύπωσα!
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DTpEBIZdQdg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σε ενα πολυ γρηγορο scrawl μιλαει για ενισχυση στη θεση 5 στανταρ και ισως στη θεση 1.Επισης για Ευρωπη ειπε οτι στοχος ειναι να περασουμε στον επομενο γυρο!

    Νικος -East Attica-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Οριστικά εκτός Παναθηναϊκού ο Ξανθόπουλος
    http://www.pamesports.gr/251898/oristika-ektos-panathhnaikoy-o-ksanthopoylos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κάνει στην... άκρη ο Λιανός
    http://www.basketnet.gr/main/1/a1/articles/1/akri-lianos.html

    Πρέπει όλοι φίλαθλοι που αγαπάμε την ομάδα να κινητοποιηθούμε και να βρούμε τα λαμόγια! Πρέπει να κρατήσουμε τον πρόεδρο στην ομάδα! Τώρα πρέπει να δείξουμε την δύναμή μας στα δύσκολα γτ μετά θα είναι αργά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ακούγετε τις τελευταίες ώρες ότι είναι κοντά στην επιστροφή ο Γιώργος Διαμαντόπουλος...

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ Ο ΛΙΑΝΟΣ!! ΠΑΙΧΤΕΣ, ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΦΙΛΑΘΛΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις να μεταφέρεις κανένα link για τον Διαμαντόπουλο?

      Διαγραφή
  35. Ο Ηλίας Λιανός έχει προσφέρει πάρα πολλά στην ομάδα. Το μοντέλο διοίκησής του τα τελευταία 3 χρόνια είναι πολύ υγιές. Πρέπει να μείνει στην ομάδα εφόσον έχει τη διάθεση. Είμαι σίγουρος πως σχεδόν όλοι οι φίλαθλοι θέλουν την παρουσία του και με κάποιο τρόπο πρέπει να το δείξουν. Εάν όμως κουράστηκε έχει καλώς, μπορεί να αποχωρήσει αφήνοντας ένα νοικοκυρεμένο σωματείο χωρίς χρέη. Είναι σημαντικό σε ένα άθλημα να βρισκόμαστε σε πολύ υψηλές θέσεις και χάρις και σε αυτόν στο μπάσκετ τα καταφέρνουμε τα τελευταία χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστη τοποθετηση, αλλα θα ηθελα τροπους με τους οποιους θα μπορουσαμε οντως να προσεγγισουμε και να κρατησουμε το Λιανο στην ομαδα! Οσο και αν γουσταρω το Διαμαντοπουλο, ισως να ειναι πισωγυρισμα κατι τετοιο. Επισης, ποσα guards να εχεις απο τη στιγμη που στανταρ θα αποκτηθει ανα play-maker ακομα???

      Νικος -East Attica-

      Διαγραφή
  36. Πολύ φοβάμαι ότι τα μεταγραφικά βρίσκονται σε στασιμότητα, έως να διευκρινισθεί τι θα γίνει τελεσίδικα με την παραμονή ή όχι των Μίλμπουρν και Πέιν δεν μπορεί να γίνει άλλη μεταγραφή ξένου, δεν μπορεί να γίνει προγραμματισμός.
    Π.χ. πως είναι δυνατόν να υπογράψεις τον Φαγιέ εάν δεν σπάσει πρώτα το συμβόλαιό του ο Μίλμπουρν
    Τουλάχιστον προλάβαμε και πήραμε έως τώρα Κάρτερ, Ντούβνιακ και Σίμτσακ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον Σαλουστρο μη ξεχνας ;-)

      Οι καθυστερησεις που αναφερεις ειναι φυσιολογικες και ειναι ακριβως γι'αυτο το λογο. Εμενα παντως το eurocup με ανησυχει μιας και μερνανε οι μερες και επισημα νεα απο την ΚΑΕ δεν υπαχρουν.

      Νικος -East Attica-

      Διαγραφή
    2. Λυπάμαι που το λέω αλλά χλομό το βλέπω να παίξουμε τελικά στο eurocup, μακάρι να κάνω λάθος.
      Με τόσο υψηλά συμβόλαια που έχουν Μίλμπουρν και Πέιν είναι αδύνατον να ενδιαφερθεί κάποια άλλη ελλ. ομάδα, ας ελπίσουμε ότι θα υπάρξει ενδιαφέρον από κάποια ομάδα του εξωτερικού.
      Το χειρότερο σενάριο είναι να μείνουν και οι 2 και να υποχρεωθεί ο πρόεδρος να πληρώσει και πάλι τα μεγάλα συμβόλαιά τους, οπότε τέλος οι μεταγραφές για φέτος, με πενταδάτο 5άρι το Σίμτσακ θα παίξουμε.
      Γιαυτό λέω ότι ευτυχώς που προλάβαμε και πήραμε έως τώρα Κάρτερ, Ντούβνιακ και Σίμτσακ.

      Διαγραφή
    3. Παραμενει κενη μια θεση ξενου και μια κοινοτικου (εννοω με το ροστερ ως εχει τωρα). Για μενα ειναι καλυτερα να καλυφθουν τα χρεη και ας μην αγοραστει κανενας αλλος,παρα αυτο πυ γινεται τωρα.Να παιρνουμε παικτες με ποια προοπτικη αφου και 3η να ξαναβγουμε την ιδια πραγματικοτητα θα αντιμετωπισουμε το επομενο καλοκαιρι.Καλυτερα να πληρωναμε Ζοροσκι κτλ να γλιτωναμε το προστιμο και ας παιζαμε για τα ματια του κοσμου Eurocup. Ενα πραγμα δεν μου αρεσει, η τοση μυστικοπαθεια της διοικησης μας...

      Νικος -East Attica-

      Διαγραφή
    4. Εάν μείνει το ρόστερ ως έχει τώρα, με Μίλμπουρν και Πέιν, τότε η μια θέση ξένου που περισσεύει λογικά θα καλυφθεί από τον Μακόλουμ και η θέση του κοινοτικού από τον Μισελ. Αν σπάσει το συμβόλαιο του ο Μίλμπουρν μόνο τότε θα πάρουμε και τον Φαγιε.
      Λογικά συνεχίζουμε να ενδιαφερόμαστε για Θ.Αντετοκούμπο και Ξανθόπουλο.

      Διαγραφή
    5. Kαι αξιζουν ολα αυτα αν πηγαινεις χωρις προοπτικη?Με στοχο να κερδιζεις το Σαββατο την Κηφισια και τον Ικαρο Χαλκιδας? Για μενα οχι...Προτιμω θυσια τωρα για ενα μεγαλυτερο Πανιωνιο αυριο...

      Νικος -East Attica-

      Διαγραφή
    6. Μπορεί του χρόνου να πουλήσουμε τον Αγραβάνη 1 εκ. και έτσι να καλύψουμε όλα τα χρέη μας, ας φτιάξουμε γεμάτο ρόστερ για φέτος και έχει ο Θεός για του χρόνου!

      Διαγραφή
  37. http://www.youtube.com/watch?v=79Y-EHqZNQA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μισελ και Φαγιε στο Καοδ – Ικαρος παίξανε μπουνιές
    http://www.youtube.com/watch?v=SP1sXeA3Ae4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Παίρνει Μισέλ ο Πανιώνιος

    Πολύ κοντά στην απόκτηση του Γκάι Μάρκ Μισέλ βρίσκεται ο Πανιώνιος. Ο Γάλλος σέντερ έπαιξε φέτος στον ΚΑΟΔ έχοντας 8,3 πόντους, 6 ριμπάουντ και 1,4 κοψίματα μ. ό.

    http://www.basketnet.gr/main/1/a1/articles/1/pan-misel.html

    Τι λέει ρε παιδιά αυτός? Θα κάνει την διαφορά στο '5'? Έχει κοινοτικό διαβατήριο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτοικος Νέας Σμύρνης γίνεται ο Μισέλ

      http://www.basketworld.gr/2013/07/blog-post_6383.html

      Διαγραφή
    2. Ο Μισελ υπολογίζεται ως κοινοτικός, έχει γαλλικό διαβατήριο αλλά δεν θα κάνει την διαφορά, κάτι σαν τον Μπουκερ είναι.

      Διαγραφή
    3. Aυτό ακριβώς! Ο Μίσελ δεν κάνει! Ας κρατάγαμε τον Μπούκερ..ίδιοι παίχτες είναι.

      Διαγραφή
  40. Αντί για Πανιώνιο… Μανρέσα

    http://www.sport-fm.gr/article/adi-gia-paniwnio-manresa/689778

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ο Εζιούκου στη Ρόμα!
    http://www.superbasket.gr/permalink/185601.html

    Κατα τ'άλλα σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες μένει ο Μίλμπουρν, είμαστε κοντά στον Μίσελ και στον Σταμάτη της Ευρυάλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τον Σταμάτη που το είδες?? εγώ δεν το έχω διαβάσει σε κανένα site ή blog, εγώ αυτό που έχω διαβάσει είναι ότι τον έχει σχεδόν κλείσει η αεκ.

      Διαγραφή
  42. Καμια σχεση ο Μισελ με τον Μπουκερ ρε παιδια.Ο Μισελ ειναι καλος αμυντικος, κοβει στο θεο και εχει και ριμπαουντ οk.Επιθετικα βεβαια λιγα πραγματα, μονο με καρφωμα αντε και ραβερσα σκοραρει.Παντως μαζι με Φαγιε εχουν φυγει ολες οι επιλογες.Τουλαχιστον να κλεισουμε ΜακΚολουμ να εχουμε ισχυρη περιφερεια.

    Νικος -East Attica-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ο Μισελ είναι καλύτερος στα rebounds κα στα bocks από τον Μπούκερ, ο Εζιουκου όμως θα ήταν πολύ καλύτερος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Δεν θα διαφωνησω,αλλα τον Καλλιστους τον παιρνει η Ρομα απ'οτι διαβαζω.Οσο υπαρχει το χρεος οι επιλογες θα ειναι μετρημενα κουκια,εξαλλου τα 2ετη συμβολαια σε Μιλμπουν και Πειν ο Λιανος τα εκανε περσι.Προφανως επειδη ηξερε οτι το προβλημα θα κρατησει καιρο...

    Νικος -East Attica-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλάκα πλάκα αν χάσουμε και τον Μισελ δεν υπάρχει άλλος, ή θα παίξουμε με πενταδάτο τον Σίμτσακ όπως πέρσι ο Ίκαρος ή θα διαπραγματευτούμε με τον Μπούκερ μήπως και μειώσει τις οικονομικές απαιτήσεις του.

      Διαγραφή
  45. Ο Αναγκονιε εκλεισε και αυτος. Μη μου πεις οτι ειναι τεσσαρι, γιατι ειμαι πιο πολυ εφω πενταρι που ειναι 1.86 απο τον Μπουκερ!!Αν κρατησουμε τον Μπουκερ εγω γηπεδο δεν παταω!!! Αηδιαζω και μονο στη σκεψη!Ο χειροτερος ψηλος στη συγχρονη ιστορια μας!!

    Νικος -East Attica-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Δεν εβαλα ερωτηματικο, sorry.Εννοουσα οτι ας παιρναμε αυτον αφου δεν εχει κλεισει σε καποια ομαδα απ'οσο ξερω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αν πάμε σε τεσσαροπεντάρι τότε έχουμε άλλη μια επιλογή, τον Μπαβτσιτς, άλλος δεν υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ο Μίσελ έχει ρήτρα (buy out) 60 χιλιάδες ευρώ με τον ΚΑΟΔ και όποιος τα δώσει τον παίρνει

    http://www.basketplus.gr/index.php/component/k2/item/48708-mi-sell-i-misel

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 60 χιλιάρικα δεν τα λες και λίγα συν ότι πρέπει να πληρώσουμε και τον παίκτη. Με τον Εζιουκου χάλασε γιατί ζητούσε 150 χιλιάρικα.

      Διαγραφή
  49. Αλλο στυλ ο ενας αλλο ο αλλος και ας εχουν το ιδιο μποι. Καλυτερος σκορερ ο Μπαβτσιτς αλλα χειροτερος αμυντικα. Θα δωσουμε buy out σε αυτον αντι για τα λεφτα για το Εurocup? Someone has lost it!

    Νικος -East Attica-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του χρόνου δεν θα υπάρχει κανένας ξένος που να μπορούμε να πάρουμε.

      Διαγραφή
  50. Ο Μίλμπουρν έμεινε και του χρόνου παρά τα 120 χιλιάρικα συμβολαιο

    http://www.panionianea.gr/2013/07/blog-post_345.html

    Για να δούμε τι θα γίνει και με τον Πέιν, επίσης δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα η ανανέωση του Μπατή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Κοντά σε λύση με Ζορόσκι
    http://www.panionianea.gr/2013/07/konta-se-lysh-me-zoroski.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ελπιζω να παει καλα, νιωθω λιγακι ανακουφισμενος.Εχουμε αναγκη σαν Πανιωνιοι μια καλη ειδηση!!!

    Νικος -East Attica-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ο BACVIC είχε την ελευθέρας του στην Ελλάδα όταν τιμωρηθήκαμε , έπαιξε για λίγο αλλού και μετά γύρισε Ελλάδα (με την ελευθέρας του), οπότε δεν ξέρω αν μπορούμε να τον υπογράψουμε ή όχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Δε βαριεσαι,αν λυση το θεμα Ζοροσκι ο Λιανος αξιζει χιλια μπραβο και με ΜακΚολουμ η περιφερεια θα πεταει!!

    Νικος -East Attica-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν λύσουμε το θέμα Ζορόσκι γιατί να βιαστούμε να πάρουμε τον Μακόλουμ?? Υπάρχουν και καλύτεροι.
      Οι Κάρτερ, Ντούβνιακ και Σίμτσακ είναι πολύ καλές επιλογές,
      και απαγόρευση να μην είχαμε και πάλι εγώ αυτούς θα διάλεγα.

      Διαγραφή
  55. Σιγουρη,καλη και φθηνη λυση δυσκολα να βρεις.Οχι οτι αποκλειεται,αλλα καλυτερα να βαδισουμε σε γνωριμα μονοπατια.Επισης με την ιδια λογικη και πολυ παραπανω,γιατι να παρουμε Μισελ???

    Νικος -East Attica-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μισελ αν όντως έχει buy out 60 χιλιάρικα δεν θα τον πάρουμε ποτέ, είτε λυθεί το πρόβλημα με Ζορόσκι είτε όχι. Αν ο Πανιώνιος τελικά ανακοινώσει τον Μισελ εγώ πιστεύω ότι θα έχει διαπραγματευθεί με τον Καοδ και θα έχει μειώσει κατά πολύ το ποσό του buy out.

      Διαγραφή
    2. Δεν αποκλειεται. Φραγκα δεν παιζουν εξαλλου,αλλα οτι δεν εχει ανακοινωθει ο ΜακΚολουμ μοιαζει ολο και πιο παραξενο. Πιστευεις οτι θα ειμαστε καλυτεροι ή χειροτεροι την επομενη σεζον??

      Διαγραφή
    3. Στη θέση 1 με Μακολουμ και Μπατή θα είμαστε καλύτεροι από πέρσι που είχαμε Αθηναίου και Μπατή.
      Στη θέση 2 θα είμαστε καλύτεροι από πέρσι, το δίδυμο Κάρτερ Ντούβνιακ είναι καλύτερο από το δίδυμο Παπά Κις.
      Στη θέση 3 θα είμαστε χειρότεροι αφού το κενό του Γιάνκοβιτς το αναπληρώσαμε με τον Σαλούστρο.
      Στην θέση 4 έχουμε ακριβώς τους ίδιους 2 παίκτες με πέρσι, Μίλμπουρν και Αγραβάνη.
      Στη θέση 5 δεν έχουμε πάρει ακόμα το βασικό μας ξένο αλλά όποιον και να πάρουμε από τον Μπούκερ καλύτερος θα είναι, επίσης ο Σίμτσακ είναι πιο χρήσιμος από τον Μπόγρη.

      Διαγραφή