Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Η επιστολή

Η ανοικτή επιστολή του μαθητή Κωνσταντίνου Μανίκα στο Facebook, νομίζω ότι αποτελεί μια καλή βάση για συζήτηση σχετικά με όσα σχετίζονται με τις διάφορες θεάσεις που μπορεί να έχει κάποιος σχετικά με το θέμα της απεργίας των καθηγητών μέσα στις εξετάσεις. Κάποιοι θα πουν ότι είναι σαφής η πολιτική τάση που την διαπνέει. Ίσως. Δεν παύει όμως να βγάζει πράγματα που υπάρχουν στα μυαλά των πολιτών ασχέτως πολιτικών 'πιστεύω' και δεν παύει να δείχνει ότι δεν υπάρχει αποκλειστικά μαύρο-άσπρο όπως πολλοί πιστεύουμε ή θέλουν να μας κάνουν να πιστεύουμε. Υπάρχουν διάφορες αποχρώσεις των πραγμάτων και των καταστάσεων, που πρέπει να αξιολογούνται. Ειδάλλως θα βλέπουμε μπροστά μας μόνον αδιέξοδα και δυστυχώς η φανερή κατεύθυνση που υπάρχει είναι να αποφασίζουμε τα πάντα σε κατάσταση αδιεξόδου και με την πλάτη στον τοίχο. Την παραθέτω την επιστολή παρακάτω χωρίς περαιτέρω σχολιασμό από μέρους μου αλλά με την προσδοκία του προβληματισμού όσων την διαβάσουν:

"Λέγομαι Κωνσταντίνος Μανίκας και είμαι μαθητής της πρώτης Λυκείου στο 10 Λύκειο Δραπετσώνας… Αποφάσισα να γράψω αυτό το κείμενο, θέλοντας να εκφράσω τον αποτροπιασμό και την αγανάκτησή μου για το θράσος και την υποκρισία και αυτών που μας κυβερνούν καθώς και όλων αυτών των δημοσιογράφων και ΜΜΕ που τους βοηθάνε για να επιβάλλουν τα άνομα και ανήθικα σχέδια τους σε βάρος των μαθητών και της νέας γενιάς.

Αφορμή είναι η απεργία των καθηγητών μου , μέσα στην εξεταστική περίοδο και τα κροκοδείλια δάκρυα πολιτικών και δημοσιογράφων για το μέλλον μου ,που «κινδυνεύει» απ αυτήν.

Τι λέτε;;;;; Τι μέλλον έχω , -εξαιτίας σας – κι από ποιους πραγματικά κινδυνεύει;;;;

Ας δούμε πρώτα, ποιος διαμόρφωσε το μέλλον και την ζωή όλων, από παλιά.

- Ποιος έφτιαξε το μέλλον του παππού μου και το έντυσε με τα αποφόρια της ΟΥΝΤΡΑ, στέλνοντας τον μετανάστη στη Γερμανία;

- Ποιος κακοδιαχειρίστηκε και κατάκλεψε αυτόν τον τόπο;

- Ποιος ανάγκασε την μητέρα μου να δουλεύει απ το πρωί ως το βράδυ για 530 ευρώ, που αφού πληρώσει λογαριασμούς και φαγητό , δεν περισσεύουν –όχι για να μου πάρει παπούτσια- αλλά ούτε ένα βιβλίο που θέλω απ τον πάγκο του παζαριού;;;;;

- Ποιος μείωσε στο μισό τον μισθό του πατέρα μου;

- Ποιος τον συκοφάντησε ,τον απείλησε με επιστράτευση , απόλυση -αυτόν και όλους τους συναδέλφους του στις μεταφορές- όταν κατέβηκαν σε απεργίες μόνο και μόνο γιατί ήθελαν να ζήσουν με αξιοπρέπεια;

- Ποιος θέλει να κλείσει την σχολή που διάλεξε ο αδερφός μου για να πραγματοποιήσει τα όνειρα του, στο Πανεπιστήμιο;

- Ποιος μου έδωσε φωτοτυπίες αντί για βιβλία;

- Ποιος με άφησε να παγώνω χωρίς θέρμανση στην τάξη μου;

- Ποιος φταίει που μαθητές λιποθυμάνε απ την πείνα;

- Ποιος άφησε τόσους άνεργους;

- Ποιος οδήγησε 4000 ανθρώπους στην αυτοκτονία;

- Ποιος άφησε τους παππούδες μας χωρίς περίθαλψη και φάρμακα;

Οι καθηγητές μου ή ΕΣΕΙΣ τα κάνατε όλα αυτά;;;;

Λέτε επίσης ότι οι καθηγητές μου , με την απεργία , θα καταστρέψουν τα όνειρα μου.

Ποιος σας είπε ότι όνειρο μου είναι να είμαι ένας ακόμα άνεργος στο 67% των νέων ανέργων;

Ποιος σας είπε ότι όνειρο μου είναι να δουλεύω ανασφάλιστος και χωρίς ωράρια για 350 ευρώ το μήνα –όπως ψηφίσατε στην τελευταία σας τροπολογία-;

Ποιος σας είπε ότι όνειρο μου είναι να γίνω οικονομικός μετανάστης ;

Ποιος σας είπε ότι όνειρό μου είναι να γίνω delivery boy;

Δυο λόγια θέλω να πω και στους δασκάλους μου , σ όλη τη χώρα.

Δάσκαλοι μου , έχετε υποχρέωση απέναντι σ όλους τους μαθητές ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ . Αν υποχωρήσετε στον δίκαιο αγώνα σας τότε πραγματικά θα έχετε παίξει με το μέλλον μου και θα το χετε υποθηκεύσει.

Όποια υποχώρηση και να κάνετε , όποια νίκη της κυβέρνησης , θα μου στερήσει το δικαίωμα να χαμογελάω , να ονειρεύομαι , να ελπίζω, να αγωνίζομαι για καλύτερη ζωή για μια ανθρώπινη κοινωνία.

Στους γονείς , τους συμμαθητές μου και σ όλη την κοινωνία έχω να πω τα εξής:

Θέλετε αυτοί που μας διδάσκουν να ζουν μες στην εξαθλίωση;

Θέλετε να μας στοιβάξουν σαν εμπορεύματα στις αίθουσες;

Θέλετε να κλείσουν τα σχολεία και να χτίσουν φυλακές;

Θα αφήσετε τους δασκάλους μας μόνους τους σε αυτόν τον αγώνα ;

Έτσι θα μας μάθετε να φωνάζουμε αλληλεγγύη ;

Θέλετε ο δάσκαλος να είναι παράδειγμα σε μας, αυτοσεβασμού , αξιοπρέπειας μαχητικότητας η παράδειγμα υποδούλωσης;;;

Θέλετε τελικά να ζήσουμε σαν δούλοι ;

Από αύριο κιόλας , καταλήψεις σε όλα τα σχολεία από μαθητές και γονείς για να στηρίξουμε τους δασκάλους μας μ’ ένα τραγούδι , ένα σύνθημα : «εμπρός να τσακίσουμε τυράννους φασίστες»

Όλοι μαζί για να αγωνιστούμε για δημόσια δωρεάν και ποιοτική παιδεία .

Όλοι μαζί για να ανατρέψουμε αυτούς που κλέβουν το γέλιο μας ,το γέλιο των παιδιών σας.

ΥΓ. όχι από ματαιοδοξία αλλά για να στερήσω από κάποιους το γελοίο επιχείρημα πως «απλά θέλω να χάσω μαθήματα» , παραθέτω τους βαθμούς μου…

-- "

ΙΩΔΙΟ και καλό καλοκαίρι για το ποδοσφαιρικό τμήμα του Πανιωνίου


Λίγο ΙΩΔΙΟ για το ποδοσφαιρικό τμήμα του Πανιωνίου στο γνωστό ομώνυμο εστιατόριο, λίγο πριν αποχαιρετήσουν τη φετινή σεζόν για τις καλοκαιρινές διακοπές. Ας ευχηθούμε τα χαρούμενα πρόσωπα να παραμείνουν έτσι και του χρόνου. 

Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Μέτρια εμφάνιση του Πανιωνίου στο Πανελλήνιο Εφήβων στην Πάτρα

Αν και στα περισσότερα ματς που έχασε διεκδίκησε τη νίκη και ήταν κοντά στο σκορ, η εφηβική ομάδα του Πανιωνίου τερμάτισε τελικά τέταρτη στο πανελλήνιο πρωτάθλημα εφήβων στην Πάτρα, πίσω από Άρη, ΠΑΟ και Σπόρτιγκ Πάτρας. Από αυτούς τους αντιπάλους έχασε. Εντύπωση προκαλεί η τελευταία ήττα απο τους Πατρινούς και ενώ ο Πανιώνιος κέρδιζε με 10 πόντους στο τέλος της τρίτης περιόδου. Τελικά έχασε με 67-63. Θεωρώ ότι από την ομάδα έλειψαν μάλλον τα ψυχικά αποθέματα σε αυτό το τουρνουά, κάτι που συμβαίνει στις νεανικές ομάδες ενώ σαφώς μέγιστο ρόλο έπαιξαν τα δυο πρώτα ατυχή αποτελέσματα με ΠΑΟ και Άρη, που έβγαλαν εκτός την ομάδα από τη διεκδίκηση του τίτλου. Περισσότερα στο gazzetta.gr.