Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

Η πληγή της Νέας Σμύρνης δεν φαίνεται να επουλώθηκε

Ένα ενδιαφέρον τηλερεπορτάζ για τη μεγάλη πληγή της Νεας Σμύρνης, τη δυσκολία εύρεσης χώρων παρκαρίσματος, παρουσιάζεται στην NSTV. Το πιο σημαντικό κατά τη γνώμη μου στοιχείο είναι ότι το έργο του "δημοτικού" πάρκινγκ, η κατασκευή του οποίου ταλάνισε επί χρόνια τους Νεοσμυρνιώτες, φαίνεται να μην έχει την αποδοτικότητα που αναμενόταν και η χρήση του να είναι σχετικά μικρή, πιθανότατα λόγω της ιδιωτικής του εκμετάλλευσης και του αντίστοιχου κόστους, που υπάρχει. Το ρεπορτάζ σωστά επισημαίνει ότι η δημιουργία του πάρκινγκ δημιούργησε την απώλεια δεκάδων ελεύθερων θέσεων παρκαρίσματος, που υπήρχαν στην πλατεία-αλάνα που ήταν σε αυτόν τον χώρο. Εν τέλει αν δεν χρησιμοποιείται στην επάρκεια που χρειάζεται το πάρκινγκ, η κατάληξη είναι το πρόβλημα του παρκαρίσματος στην πόλη να αυξηθεί αντί να μειωθεί.
Από την άλλη το έργο χαρακτηρίζεται σαν δημοτικό γιατί βρίσκεται στο χώρο του Δήμου Νέας Σμύρνης μάλλον παρά λόγω του δημοτικού κοινωνικού χαρακτήρα του, εφόσον τελεί υπό ιδιωτική εκμετάλλευση και μάλιστα με τιμολόγιο όχι ιδιαιτέρως πιο βολικό για τους πελάτες του, δημότες και επισκέπτες της Ν. Σμύρνης σε σύγκριση μ' ένα πλήρως ιδιωτικού καθεστώτος πάρκινγκ (για να μην αδικήσω κανένα, δεν γνωρίζω αν κάποια από τα έσοδα του παρκινγκ καταλήγουν στο δημοτικό ταμείο και κατ' ουσίαν έτσι υπάρχει κάποια ανταποδοτικότητα για τους Νεοσμυρνιώτες).
Συμπερασματικά, οι προσδοκίες μας από το έργο δεν φαίνονται να βγαίνουν αληθινές και συνεχίζουμε να έχουμε προβλήματα πολλά, από διπλοπαρκαρίσματα και τριπλοπαρκαρίσματα, παρκαρίσματα στα πεζοδρόμια που εμποδίζουν τους ανθρώπους με ειδικές ανάγκες και γενικά τους πεζούς, ως και τις ώρες που χάνονται από πολλούς από μας στο να γυρνάμε γύρω γύρω τη συνοικία μας για να βρούμε μια θέση ν' αφήσουμε το αυτοκίνητό μας.

1 σχόλιο :

  1. Αν είχε ευνοϊκή χρέωση για τους μόνιμους κατοίκους Ν.Σμύρνης (δηλ. φτηνότερα από το να νοικιάζουν θέση σε γκαράζ πολυκατοικίας) θα έλυνε πολλά προβλήματα. Αλλά δυστυχώς η απληστία υπερισχύει της κοινής λογικής (φτηνότερα = περισσότεροι πελάτες).

    ΑπάντησηΔιαγραφή