Δευτέρα 8 Ιουνίου 2009

ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ BLOG

Κάποιοι φίλοι μου έχουν επισημάνει ότι τα περιεχόμενα του blog εκφράζουν πράγματα, που για πολλούς δεν ταιριάζουν και δεν συμβαδίζουν.

Μου λένε, δεν μπορείς να ενημερώνεις και να εκφράζεις, με μεγάλο πλήθος αναρτήσεων, απόψεις για την Πανιώνια επικαιρότητα και από την άλλη να προσπαθείς να εκφρασθείς στον ίδιο χώρο για κοινωνικοπολιτικά θέματα και θέματα της καθημερινότητας.
Μου λένε ότι δεν χωράνε δυο καρπούζια στη ίδια μασχάλη ή πιο πέρα ακόμα ότι έχω ανακατέψει ανόμοια πράγματα.

Μια πρώτη δικαιολογία από μέρους μου, είναι ότι δεν είμαι σε θέση να συντηρήσω δυο blogs και ότι ήθελα μέσα στο συγκεκριμένο blog να εκφράσω μια ευρύτερη εικόνα απόψεών μου.

Πιστεύω ότι οι φίλοι που παρακολουθούν το blog, ο καθένας και για άλλους λόγους, θα βρουν κάτι ενδιαφέρον είτε στην Πανιώνια έκφρασή του είτε στην άλλη που προσπαθεί να ποικίλει και να ασχολείται με κατά καιρούς ενδιαφέροντα θέματα. Στόχος μάλιστα του blog είναι να μπορεί, μέσα από σχόλια όσων διαφωνούν με τις απόψεις του, να βγάζει την πολυφωνία και τη σύνθεση απόψεων, που είναι ότι το εποικοδομητικότερο μπορεί να πετύχει.

Συνεπώς, όσοι έχετε την ευγένεια και την υπομονή να ρίχνετε μια ματιά σε αυτό το blog, ανεχθείτε τον συνδυασμό της αγάπης του γράφοντος για τον ιστορικό σύλλογο, που κουβαλάει τη μνήμη των χαμένων πατρίδων και της ανάγκης του να εκφράσει περαιτέρω απόψεις για άλλα πράγματα και θέματα και συνθέστε μέσα απ' αυτό το blog, αν θέλετε, ένα ιστό απόψεων και ιδεών, πέρα από τις "ταμπέλες" και τις "σημαίες", στα πλαίσια αυτά, που δημιουργούν πράγματα μέσα από επιχειρήματα και προτάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου