Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Ο χονδροειδής φεντεραλισμός του κου Πάγκαλου

«Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ την άποψή τους. Εγώ, όμως, είμαι υπέρ του να χάνει κανείς την κυριαρχία του, πάντα ήμουν.Πάντα έλεγα ότι ήμουν Ευρωπαίος και μάλιστα υπέρ του φεντεραλισμού. Ναι, μπορούμε να το δούμε με εθνικά κριτήρια. Αν ο αντιπρόσωπος της Κομισιόν ήταν Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του».

Δεν ξέρω αν μπορεί να διαφωνήσει κανείς με την απώλεια της εθνικής κυριαρχίας ή όχι σε όσο αφορά την αφαίρεση της διοικητικής διαχείρισης από το ανίκανο Ελληνικό προσωπικό που δημιούργησε την καταστροφή που ζούμε. Αυτό που δεν είναι σαφές είναι πως είναι δυνατόν να ήταν πάντα φεντεραλιστής ο κος Πάγκαλος στις πολυποίκιλες εκφάνσεις της ζωής του, ως Υπαρξιστής στην "παράγκα του Σίμου", ως ορθόδοξος κομμουνιστής στην ΚΝΕ Παρισίων και ως "σοσιαλιστής στο Περονικό ΠΑΣΟΚ με τις Μπααθικές καταβολές... Και άραγε πόσο "φεντεραλιστής" μπορεί να είσαι για να δέχεσαι την κατάντια της χώρας σου χωρίς κοινωνικό κράτος, χωρίς νομισματική πολιτική, με δέσμια οικονομική πολιτική λόγω μνημονιακών υποχρεώσεων και με ένθεν και εκείθεν "συμβουλές" για το τι κυβέρνηση χρειάζεται και αν πρέπει να διεξάγει κάποια στιγμή εκλογές. Εθνική κυριαρχία κε Πάγκαλε είναι να μπορείς να βάλεις τις βασικές ανάγκες του λαού πάνω από την αποπληρωμή των δανείων και αυτό το δικαίωμα το εκχωρήσαμε. Όταν θα πληθύνουν οι άστεγοι και οι πεινασμένοι, οι άνεργοι και οι κατεστραμμένοι προς το τέλος του χρόνου, να τους κάνουμε μια παρουσίαση για το Φεντεραλισμό να συνέλθουν...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου