Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Αποστολή Πανιωνίου με Κέρκυρα, Πιέρ και κουϊζάκι...

Αρχίζουν και μειώνονται λίγο-λίγο οι νέοι που περιλαμβάνονται στην αποστολή του Πανιωνίου. Μόνον Σταυροθανασόπουλος και Κούρος αυτή τη φορα:

Σιδεράκης, Πόγκασιτς, Πετκάκης, Κούρντι, Ρόκας, Κούρος, Πιέρ, Κουλουχέρης, Σιόβας, Αυλωνίτης, Ρόβας, Ομο, Σάμαρης, Αμπντουλάγιεφ, Γουνδουλάκης, Σκέμπρι, Μιλοβάνοβιτς, Κούτσι, Σταυροθανασόπουλος, Μενδρινός.

Νέα πρόσωπα οι Πόγκασιτς και Πιέρ. Επανέρχεται μετά από καιρό ο Μιλοβάνοβιτς. Εκτός έμειναν οι Μιχαηλίδης και Οκόγιε σε σχέση με το κύπελλο, ως προς το οποίο να σημειώσουμε και την επάνοδο του "κουρασμένου" Πετκάκη.

Ο Πιέρ έκανε και δηλώσεις:

«Δεν μου αρέσει να χάνω. Δεν θέλω με τίποτα να χάνω. Είμαι μαχητής μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο. Κάθε δευτερόλεπτο είναι σημαντικό για εμένα στους αγώνες. Κάθε δικό μου δευτερόλεπτο στον Πανιώνιο είναι σημαντικό. Θα δώσω ότι έχω για αυτή την ομάδα».
... «Δεν είμαι πολύ καιρό εκτός δράσης, γιατί είχα υποχρεώσεις με την Εθνική ομάδα της χώρας μου. Αγωνίστηκα σε πολλά παιχνίδια τον Οκτώβριο και σταμάτησα τον Νοέμβριο. Έχω πολλά παιχνίδια με την Εθνική Αϊτής για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Μπορεί να μην έχω πολλά επίσημα παιχνίδια, αλλά έχω αγωνιστεί σε αρκετά φιλικά με την ομάδα που έκανα προπονήσεις το τελευταίο διάστημα. Δεν μπορώ να πω ότι είμαι στην κατάσταση που βρίσκονται οι υπόλοιποι συμπαίκτες μου, οι οποίοι είναι στην ομάδα από την αρχή του πρωταθλήματος. Δεν ξέρω αν πρόκειται να αγωνιστώ το Σάββατο, αλλά νιώθω έτοιμος να προσφέρω και αν παίξω θα δώσω πραγματικά ότι έχω για να βοηθήσω τον Πανιώνιο». Μακάρι.

Και ένα κουϊζάκι. Ο Πιέρ δεν είναι ο πρώτος παίκτης από την Αϊτή, που παίζει στον Πανιώνιο. Ποιος ήταν ο προηγούμενος και πότε; Εύκολο για τις παλιές κυανέρυθρες καραβάνες... Όποιος το βρει κερδίζει ... πανιώνια αγάπη και αναγνώριση...

6 σχόλια :

  1. Ζακ Λαντουσέρ; Όμως ήμουν μικρός και δεν τον έχω δει να παίζει... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με αντέγραψε η SportDay ή ίσως με πρόλαβε...

    http://sday.gr/Football/Super-League/Panionios/%CE%A0%CF%81%CE%B9%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%A0%CE%B9%CE%B5%CF%81----%CE%BF-%CE%9B%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B5--%28video%29.aspx

    Ο λόγος για τον Ζακ Λατουσέ, έναν δυναμικό μέσο ο οποίος έπαιξε στον Πανιώνιο για περισσότερα από δύο χρόνια (από τον Ιούνιο του '81 μέχρι τον Δεκέμβριο του '83), έχοντας 58 συμμετοχές και 1 γκολ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και η μεγάλη στιγμή του Λατουσέ και του Πανιωνίου που στο χείλος του γκρεμού το 83, "γκρέμισε" με 3-1 τον ΠΑΟ στη Λεωφόρο, με 10 παίκτες. Το δεύτερο γκολ ο Λατουσέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://www.youtube.com/watch?v=CLD5yyodBhk&feature=player_embedded

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλε Ιωνα, δεν ειμαι σιγουρος αν μειωνονται οι νεοι. Η εντυπωση που εχω πλεον σχηματισει ειναι πως ο Ακης παιρνει περισσοτερους στα παιχνιδια που δεν θεωρουνται...πρωτης προτεραιοτητας [κατα βαση εκτος εδρας], ενω προσπαθει να παραταξει την οσο το δυνατον "πληρεστερη" και εμπειροτερη συνθεση στα "κρισιμοτερα" εντος. Αν οντως ειναι ετσι [και τα δεδομενα αυτο δειχνουν], το εγχειρημα δεν στερειται λογικης: και οι νεοι παιρνουν ευκαιριες/εμπειριες [χωρις μαλιστα το αγχος του αποτελεσματος και την πιεση απο την γκρινια της εξεδρας μας] αλλα και σε περιπτωση που η ομαδα παρει καποιους εστω βαθμους απο αυτα τα "χαμενα" ματς, το κερδος θα ειναι διπλο. Ταυτοχρονα, οι "βασικοι" παρουσιαζονται πιο ξεκουραστοι στα παιχνιδια οπου η αναγκη για τους τρεις βαθμους ειναι επιτακτικη.
    Ασφαλως, μια τετοια τακτικη εμπεριεχει και καποιους κινδυνους, με βασικοτερο αυτων την απωλεια συνοχης και συνεχειας, κατι που ηδη εχει παρατηρηθει, αλλα ειναι και επομενο εφοσον η ενδεκαδα αλλαζει ριζικα απο αγωνα σε αγωνα. Κι ακομα, οσο κι αν ειναι "ρεαλιστικο", σε κανεναν μας δεν αρεσει να διαλεγουμε παιχνιδια· σε εμενα ΚΑΘΟΛΟΥ. Ομως, οπως ανεφερα, εχει πραγματι λογικη βαση, και μπορει να οδηγησει τοσο στην επιτευξη των βαθμολογικων στοχων, οσο και στην αναδειξη των νεων· προσεχως δε, στην καθιερωση τους και στην ενδεκαδα των εντος εδρας αγωνων :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι, υπάρχει λογική. Απλά υπάρχει και πίκρα όταν στα παιχνίδια που δεν διαλέγουμε, τα παρατάμε κιόλας. Κατά τ' άλλα, ο Άκης προσπαθεί όντως για το καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή