Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

Ξανά πίσω στις 5-8-2010. ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΕΤΕ (ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ) ΠΑΝΙΩΝΙΑ ΝΕΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Αποχωρώ τις ενεργού δράσεως ως τις 5-8-2010.

Πριν φύγω διάβασα ότι αύριο θ' ανακοινωθεί ο Λιβεριανός χαφ Πούπο και ίσως στο φιλικό παίξει αριστερά ο Κεντρέ, που πιθανόν και αυτός να ενταχθεί στο ρόστερ του Πανιωνίου (δείτε SPORT24). Καλές εξελίξεις. Θα τις δείτε βέβαια από πρώτο χέρι στο φιλικό αύριο.

Αφού σας ευχηθώ καλές διακοπές, σ' όσους φέυγουν ή θα φύγουν πριν την επιστροφή μου, καλώ όσους μείνουν, αν θέλουν να ποροσθε΄τουν Πανιώνια Νέα και γνώμες σαν σχόλια αυτής της ανάρτησης. Επίσης  μπορείτε ως συνήθως να βρείτε την Πανιώνια κίνηση από τους συνδέσμους του blog στα υπόλοιπα Πανιώνια Ιστολόγια, πολλά των οποίων παραμένουν άκρως ενεργά αυτή την περίοδο.

Να 'στε όλοι καλά και καλή αντάμωση.


ΥΓ: Οι μη Πανιώνιοι φίλοι του blog είναι και αυτοί ευπρόσδεκτοι να αναρτήσουν σχόλια επί της επικαιρότητας που θα μου δώσουν έναυσμα για αναρτήσεις όταν επιστρέψω και γενικότερα για χρήσιμο διάλογο επί όσων γίνονται γύρω μας και επηρεάζουν τη ζωή μας.

8 σχόλια :

  1. Υπαρχουν μη Πανιωνιοι φιλοι του μπλογκ?
    Να τους καψουμε:)

    Kαλη ξεκουραση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά να περάσεις φίλε μου όπου κι αν πας και καλή επάνοδο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλές διακοπές.
    Καλή ξεκούραση.
    Να γυρίσεις πίσω ορεξάτος γιατί μάλλον θα έχουμε δύσκολο χειμώνα.
    Καλό καλοκαίρι φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή ξεκούραση και από μένα. Κάνε και καή κούρα στα χέρια γιατί προβλέπω ότι όλο το χειμώνα μια με Πανιώνιο μια με ΔΝΤ δεν θα προλαβαίνεις να γράφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν είχα την ευκαιρία να σας ευχαριστήσω για τις ευχές σας πριν την αναχώρησή μου. Σας στέλνω λοιπόν τις ευχαριστείες μου τώρα ετεροχρονισμένα στην επιστροφή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή