Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2009

Το Στοίχημα

TO WHOM IT MAY CONCERN...

Πήρα φέτος για τη δουλειά μου ένα εργαλείο, που το 'χα μεράκι να το πάρω. Είναι στον τύπο του, το νούμερο 1, μακράν του δεύτερου, με δυνατότητες να αυξήσει φοβερά την απόδοση της δουλειάς. Δυστυχώς το πήρα μεταχειρισμένο γιατί το βαλάντιό μου δεν μπορούσε να αντέξει την αξία του. Φανταστείτε πως και μεταχειρισμένο ακόμα, στοιχίζει 3 φορές την τιμή των άλλων του τύπου του.
Βέβαια το να είναι μεταχειρισμένο μου βάζει ένα ρίσκο για μικροβλάβες, που μπορεί να πάθει και να χρειαστεί μικροδιορθώσεις. Επίσης χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στη χρήση του και καλή συντήρηση.

Από την άλλη αναγκάστηκα και περιέκοψα κάποιες άλλες ανανεώσεις άλλου τύπου εργαλείων για του χρόνου. Έμεινα λοιπόν με τα παλιά και ίσως αυτό μου δημιουργήσει κάποια προβλήματα και κάποιες μικρότερες αποδόσεις. Επίσης κράτησα την επάρκειά μου σε αναλώσιμα σε οριακά επίπεδα λόγω έλλειψης ρευστού.

Όπως καταλαβαίνετε έχω βάλει ένα εργασιακό στοίχημα με τον εαυτό μου. Από τη μια το super εργαλείο πιστεύω να μου ανεβάσει την παραγωγικότητα και την ποιότητα, εφόσον το συντηρώ καλά και δεν μου χαλάσει, από την άλλη τα υπόλοιπα λιγότερο σημαντικά εργαλεία μου και οι προμήθειες μου δεν ανανεώθηκαν και ίσως δεν είναι επαρκή για να με υποστηρίξουν σωστά και όσο χρειάζομαι για να έχω κέρδη και να προχωρήσω σε περαιτέρω ανανέωση και αυτών.

Να δούμε θα το κερδίσω το στοίχημα μου φέτος ή το μεράκι μου για το υπερεργαλείο θα μου στοιχίσει σε άλλες αβαρίες;

5 σχόλια :

  1. Δεν χάρηκες όμως Ίωνα που δουλεύεις με ένα τέτοιο εργαλείο;Δεν άξιζε αυτή η χαρά κάποιες θυσίες;Μακάρι να το εκμεταλλευτείς καλά ώστε κάποια στιγμή να μπορέσεις να πάρεις και άλλα ανάλογα εργαλεία.Τότε θα έχεις κερδίσει το στοίχημα.

    ΥΓ1.Πάρα πολύ έξυπνο κείμενο.

    ΥΓ2.Καλώς όρισες Τίνα.Τώρα ξέρουμε τι θα γράφουν οι μπλούζες στη μπουτίκ όταν γίνει ο zamis πρόεδρος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβάμαι πάντως μην με "προδώσουν" τ' άλλα ... και δεν παίρνω το ρίσκο να επενδύσω σε περαιτέρω αλλαγές γιατί υπάρχει οικονομική κρίση. Είχα κατά νου ν' αλλάξω και μαγαζί αλλά το οικόπεδο που ήθελα ν' αγοράσω δεν το δίνουν για εμπορική χρήση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Που ξέρεις;Τώρα προεκλογικά όλο και κάποιες παροχές,όλο και κάποιες δεσμεύσεις θα δοθούν στους μικρομεσαίους επιχειρηματίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή