Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

...ΤΑ ΩΣ ΤΩΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΑΚΗ ΦΑΝΕΛΑ ΑΠΟ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΚΟΣΜΟ...


ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ.
Οι Πανιώνιοι στη μεγάλη τους πλειοψηφία (130 στους 180 χονδρικά) επιλέγουν φανέλα με διαγώνιο (1890,1951)!
Η αγάπη των κυανέρυθρων φιλάθλων για latin εμφανίσεις είναι πασιφανής.
Υπάρχει και σχετική σχηματική σύμπτωση με τη φανέλα που είχε ...προεπιλέξει... η ΠΑΕ στο τεύχος 23 του ΠΚ, που επίσης δείχνει το πόσο το κοινό αίσθημα και αυτό των διοικούντων συμπίπτει στην Πανιώνια κοινή συνισταμένη τους.
Συνεπώς η διαγώνιος πρέπει να θεωρείται σίγουρη στη φανέλα, την επετειακή, της περιόδου 2009-2010 ... εκτός και αν οι φίλοι, που δεν προτιμούν τις "πλάγιες οδούς", σπεύσουν μαζικά στο site του ΠΚ και ανατρέψουν το αποτέλεσμα.
Εγώ κρατώ για τον εαυτό μου τις προσωπικές μου ρετρό προτιμήσεις, που μάλλον συνάδουν με τις αναμνήσεις που μου επιτρέπει η ηλικία μου και όχι με τις στυλιστικές μου απόψεις (πάντως δεν είμαι τόσο μεγάλος που να έχω αναμνήσεις από το 1951 και πόσο μάλλον από το 1890).

6 σχόλια :

  1. ναι για δες ομως φιλε μου στο δικο μου γκαλοπ παει περισοτερο η αποψη του φιλου μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο συγκεκριμένο γκάλοπ υπάρχει η δυνατότητα πολλαπλής ψήφου. Οπότε το αποτέλεσμα μάλλον δεν είναι ενδεικτικό.
    Η φανέλα που κερδίζει, κατά σατανική σύμπτωση, είναι η αντίστοιχη της επίσημης σε λευκό. Δηλαδή μάλλον μιά φανέλα που κατα πως φαίνεται έτσι κι αλλιώς θα κυκλοφορούσε ως δεύτερη.
    Ερώτηση κρίσεως: Οι αθλητές στη φωτογραφία του 1890 είναι ποδοσφαιριστές ή του στίβου; Γιατί μάλλον πάει να κερδίσει φανέλα λάθος αθλήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. BR, αν έχεις το βιβλίο του Λινάρδου, έλεγξε το γιατί εγώ δεν το έχω αυτή τη στιγμή. Είχα την εντύπωση ότι πρόκειται γι' αθλητές στίβου, αλλά ίσως δεν είναι εκεί το θέμα. Η εντύπωση που έχω είναι ότι η διαγώνιος είναι φέτος εκ των ουκ άνευ, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Έστω και αν πρόκειται για επετειακή φανέλα δεν το θεωρώ κρίσιμο θέμα. Ας γίνουν άλλα που χρειάζονται και αυτό δεν θα μας κακοφαίνεται. Ο Γκρινιάρης είπε το σωστό. Ότι έχει το σήμα του ΠΓΣΣ είναι ωραίο. Πάντως αν είχα να διαλέξω μεταξύ φανέλας 1890 και τ.23 του ΠΚ, θα διάλεγα 1890.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά. Αυτό δεν το συζητάμε.Εγώ αυτό με το σήμα του Πανιωνίου δεν το πολύ - πιστεύω. Η φανέλα και το σήμα είναι δύο πολύ σημαντικά σύμβολα. Θεωρώ ότι οι επιτυχημένες ομάδες, γιά κάποιο λόγο έχουν σήματα και φανέλες που εμπνέουν δυναμισμό και σεβασμό τόσο στους φίλαθλους όσο και στους αντίπαλους. Πιστεώ λοιπόν ότι τόσο η φανέλα όσο και το σήμα μίας ομάδας πρέπει να διαχειρίζονται με σύνεση και σεβασμό προς την ιστορία.
    Ο Πανιώνιος μέχρι και σήμερα δεν έχει καταφέρει να αποκτήσει μιά κλασική εμφάνιση. Το θεωρώ εξαιρετικό μειονέκτημα. Κάποιες εμφανίσεις μας έχουν περάσει στην ιστορία, κυρίως επειδή συνδέθηκαν με επιτυχίες. Αυτό όμως δεν είναι αρκετό. Ανέβασα χθες τις νέες εμφανίσεις της Μπαρτσελόνα. Η πρώτη της εμφάνιση είναι κλασική εδώ και πολλά χρόνια και οι όποιες αισθητικές - δημιουργικές παρεμβάσεις γίνονται στην δεύτερη και τρίτη εμφάνιση. Νομίζω ότι αυτός είναι ο σωστός τρόπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το βασικό μοτίβο με το κόκκινο μπλουζάκι και το μπλέ σορτσάκι δεν θα έπρεπε ν' αλλάζει στην κύρια στολή της ομάδας. Γι' αυτό η στολή που εμφανίστηκε στο τ.23 του ΠΚ δεν είναι αποδεκτή και κινείται στα πλαίσια της νοοτροπίας "Νέου Πανιωνίου" και όχι "Πανιωνίου".
    Τώρα ρίγες, οριζόντιες, κάθετοι και διαγώνιοι για εμπορικούς λόγους ας μπουν, αν κάποιοι το θεωρούν αναγκαίο για να ξαναπουλήσουν φανέλες (αν και πιο πολύ θα πούλαγαν αν έβγαζαν φανέλες επίσημες Ρεκόμπα και Εστογιανόφ με ονόματα που μόνο υπό παραγγελία υπήρχν πέρυσι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή