Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Οι δηλώσεις Δάρα για τα στημένα και ο σχετικός σχολιασμός μου

Οι δηλώσεις του Προέδρου του Πανιωνίου, κου Δάρα, για τις φήμες περί στημένου παιχνιδιού στο κύπελλο (Πανιώνιος-Βέροια 2-1):

«Η κατάσταση στον Πανιώνιο είναι πολύ διαφορετική, καθώς ο Ιστορικός ηγείται από έναν πρόεδρο που είναι 30 χρόνια στο ελληνικό ποδόσφαιρο και διακρίνεται για το ήθος του.

Είμαι πρόεδρος γιατί είμαι κοινωνικά και ηθικά άμεμπτος. Δεν έχει ακουστεί κάτι για στημένα παιχνίδια από τη στιγμή που εγώ ανέλαβα και έχω τα ηνία της ομάδας. Δεν πρέπει λοιπόν, να περνάει από το μυαλό κανενός ότι στήνονται παιχνίδια και ότι θα γίνει κάτι τέτοιο, όσο είμαι πρόεδρος εγώ. Δεν επιτρέπω σε κανέναν, να παίζει με το όνομα του Ιστορικού Πανιωνίου».

Όλοι οι Πανιώνιοι θέλουν αυτά που λέει ο Πρόεδρος να είναι η αλήθεια. Δεν είμαστε ντετέκτιβ να ψάξουμε το θέμα και τις αυξομειώσεις των προγνωστικών των στοιχημάτων και άλλα που βλέπουμε να κάνουν διάφοροι. Κυρίως αυτοί που ζουν από τη μετατροπή του ποδοσφαίρου σε Καζίνο (να ήταν το μόνο...). Ότι υπάρχει μεγάλη σαπίλα στο ποδόσφαιρο λόγω του στοιχήματος είναι ηλίου φαεινότερον. Επειδή με τον Πανιώνιο υπάρχει μια επιλεκτικότητα ενασχόλησης αρκετών δημοσιολογούντων σε τέτοια θέματα (μπορεί και όχι άδικα λόγω συγκεκριμένων περιστατικών του παρελθόντος, που βέβαια δεν αποδείχτηκαν αλλά άφησαν σκιές), καλό είναι να ασχοληθούν με τα πιο τρανταχτά πρώτα (κάτι 0-4 ομάδων που δεν συμπληρώνουν αποστολή και διαλύουν τους αντιπάλους στο γήπεδο - έστω και λειψούς και αυτούς) και στον Πανιώνιο ας προστατεύσουμε τα του οίκου μας με βάση την επιτέλους πορεία του συλλόγου σε συμφωνία με την Ιστορία του και το ήθος, που ήθελαν οι ιδρυτές του να άγει σαν αθλητικός αλλά και πολιτιστικός φορέας και οι καλοθελητές ας προσέχουν να μην σκοτώνουν αδιάκριτα το προϊόν από το οποίο ζούνε εν πολλοίς και ίσως κάποτε θα πρέπει να μιλάμε με αποδείξεις και όχι με ενδείξεις και υποθέσεις σε αυτή τη χώρα. Δεν αδικώ όμως να υποψιάζονται οι πάντες τα πάντα σε αυτό το μπάχαλο ανηθικότητας, διαπλοκής και λαμογιάς, της σημερινής μας εποχής.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου