Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Εκπαιδευτικές Κωλοτούμπες Α Λυκείου

Αντιγράφω την ειδησεογραφία για τα τραγελαφικά των εξετάσεων της Α Λυκείου όπου φημολογείται μεγάλη αποτυχία στις προαγωγικές λόγω της εφαρμογής της Τράπεζας Θεμάτων:

"...Νωρίτερα, σήμερα, σε δηλώσεις του στον Σκάι, ο υφ. Παιδείας, Αλέξανδρος Δερμετζόπουλος διευκρίνισε ότι προάγονται οι μαθητές της Α' Λυκείου που έχουν αποτύχει σε Φυσική - Χημεία -Βιολογία, αλλά με τον συμψηφισμό των βαθμών τους στα τρία μαθήματα έχουν πάνω από 8..."

Η ομάδα υποστήριξης «Myschool» του υπουργείου Παιδείας είχε καλέσει τους λυκειάρχες να εκδώσουν νέα αποτελέσματα, αναφέροντας σε οδηγία:

 «Μέχρι τώρα, στις Φυσικές Επιστήμες, αν ο μαθητής σε ένα από τα κλαδικά μαθήματα (Φυσική, Χημεία, Βιολογία) είχε βαθμό κάτω από τη βάση, τότε παραπεμπόταν στο μάθημα. Προαγωγή Πλέον, αν σε ένα από τα κλαδικά μαθήματα (Φυσική, Χημεία, Βιολογία) έχει βαθμό κάτω από τη βάση, αλλά ο βαθμός του μαθήματος 'Φυσικές Επιστήμες' (που προκύπτει από τα τρία κλαδικά μαθήματα) είναι πάνω από τη βάση, τότε ο μαθητής προάγεται».

Με τη ρύθμιση φαίνεται ότι γίνεται προσπάθεια να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών που «κόπηκε» στις εξετάσεις της Α΄ Λυκείου, αλλά από το υπουργείο Παιδείας τονίσθηκε χθες ότι «η εν λόγω οδηγία ενημερώνει τα σχολεία για την ενσωμάτωση των αλγοριθμικών κανόνων για τον υπολογισμό του μέσου όρου που προβλεπόταν από το Π.Δ. 68/2014, το οποίο είναι σε ισχύ από τις 7 Μαΐου του 2014 στην εφαρμογή Myschool».


Για να δούμε λοιπόν τι λέει το Π.Δ. 68/2014 γιατί κάποτε κάποιοι σε αυτό τον τόπο θα πρέπει να βγαίνουν και να λένε MEA CULPA και να αναλαμβάνουν τα λάθη τους:

"...41) Η παράγραφος 1 του άρθρου 32 του π.δ. 60/2006 αντικαθίσταται ως εξής: «1. α. Για την προαγωγή και απόλυση των μαθητών στην Α΄ τάξη Ημερήσιου και στις Α΄ και Β΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου απαιτείται: i) Γενικός βαθμός προαγωγής ίσος ή ανώτερος του δέκα (10) και ii) βαθμός ετήσιας επίδοσης σε κάθε διακριτό διδακτέο αντικείμενο − κλάδο των μαθημάτων «Ελληνική Γλώσσα» και «Μαθηματικά» τουλάχιστον δέκα (10) και σε καθένα από τα υπόλοιπα μαθήματα τουλάχιστον οκτώ (8). Όταν μαθητής δεν πληροί τις προϋποθέσεις i και ii, επαναλαμβάνει τη φοίτηση. Όταν μαθητής δεν πληροί την προϋπόθεση ii, παραπέ− μπεται σε ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους, με τον τρόπο και τη διαδικασία των προαγωγικών εξετάσεων του Ιουνίου και προάγεται ή επαναλαμβάνει τη φοίτηση κατά τα οριζόμενα ως άνω..."

Που είναι οι Φυσικές Επιστήμες οεο; Τις εξέχασαν οι φωστήρες στο Π.Δ... 
Και μετά τους έφταιγε η μετάφραση του αλγόριθμου στα Λύκεια.
Για να μην λέμε μόνον για τις κωλοτούμπες Καραγκούνη στο ποδόσφαιρο...

2 σχόλια :

  1. Το θέμα το ξέρω αρκετά καλά και καλώς τα θέτεις Ίωνα. Εγώ θέλω να πω για το μεγάλο ξεπούλημα που γίνεται στο χώρο της παιδείας:

    -- Αναλαμβάνονται έργα μόνο και μόνο για να φαγωθούν χρήματα. Συστήματα μηχανοργάνωσης που λειτουργούσαν, αλλάχθηκαν με προβληματικά συστήματα μόνο και μόνο για να πάρουν το έργο κάποιοι.
    -- Τράπεζα θεμάτων φροντιστηριοποιεί το σχολείο ώστε να μηδενίσει κάθε έννοια γενικής παιδείας που μπορεί και πρέπει να δώσει.
    -- Ελιτίστικα συστήματα προαγωγής βοηθούν μαθητές που έχουν οικονομική βοήθεια ώστε να κάνουν φροντιστήρια σε κάθε μάθημα έναντι των υπολοίπων.
    -- Ταξική εκπαίδευση που βοηθάει τους οικονομικά ισχυρούς να σπουδάσουν και να ανοίξουν τα φτερά τους και καταδικάζει τους υπόλοιπους σε αιώνιους τεχνίτες (γκαρσιόνια γιατί δεν έχουμε και βιομηχανία) των 350 €.
    -- Ιδιωτικά ΙΕΚ, ΣΕΚ, ΕΠΑΛ με ταυτόχρονη κατάργηση / υποβάθμιση των δημοσίων ώστε να έχουν σίγουρη πελατεία τα ιδιωτικά.
    -- Εξεταστικά συστήματα που αλλάζουν πετάγοντας έξω μαθήματα που προσφέρουν στους μαθητές και τους καθοδηγούν στις σπουδές τους και στο μέλλον (όπως ο προγραμματισμός υπολογιστών) για χάρη των φροντιστηρίων που κατά δήλωση του Υπουργού επικρατείας δεν "το έχουν" το μάθημα επειδή αυτό εισάγεται μόνο στην τελευταία τάξη του Λυκείου με αποτέλεσμα οι μαθητές να μην πηγαίνουν σε αυτούς φροντιστήριο.

    Το σχέδιο στην εκπαίδευση είναι το εξής: τα Ελληνόπαιδα δεν πρέπει να σπουδάζουν γιατί αν σπουδάσουν τότε φεύγουν στο εξωτερικό και δεν υπάρχουν άτομα στην Ελλάδα να τα εκμεταλλευτούν και να δουλεύουν για 300 €. Οι Έλληνες πρέπει να μείνουν αμόρφωτοι εργάτες ώστε να μην μπορούν να ξεφύγουν και να παρακαλάνε για μία χαμηλόμισθη δουλειά. Έτσι δεν θα έχουν και όνειρα - προοπτική - αντίσταση σε ότι γίνεται.

    Η εκπαίδευση μας δείχνει τι θα γίνει στο μέλλον.
    Όσοι μπορείτε να μαζέψετε χρήματα ώστε να σπουδάσετε τα παιδιά σας, νομίζω ότι αυτό πρέπει να κάνετε αν θέλετε τα παιδιά σας να έχουν μέλλον.

    Δεν θέλω να μιλήσω για τους εκπαιδευτικούς (είμαι εκπαιδευτικός) γιατί δεν είναι αυτό το θέμα της συζήτησής μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οταν ο μακαρίτης ο Ράλλης εισήγαγε τα τεχνικά και επαγγελματικά λύκεια, ο θεσμός τους είχε το σκοπό να δημιουργήσει στη χώρα ένα εξειδικευμένο προσωπικό που μπορεί να μην ήταν επιστημονικής στάθμης αλλά θα μπορούσε με έξοδα του δημοσίου και της κοινωνίας να προσφέρει στην ανάπτυξη και την τότε εκβιομηχάνιση της Ελλάδας. Πολύ σύντομα έπεσαν όλοι να υποβαθμίσουν τον τύπο αυτό των Λυκείων προφανώς γιατί έτρωγε το μερίδιο της ιδιωτικής τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης αλλά και δημαγωγικά υποσχόμενοι επιστημονικά πτυχία στους πολλούς αλλά πτυχία χωρίς ουσιαστική μόρφωση και επαγγελματικό αντίκρυσμα.
    Και η εκβιομηχάνιση της χώρας δεν έγινε εξάλλου ποτέ αφού περάσαμε στην οικονομία υπηρεσιών και στην απαλλοτρίωση της όποιας δευτερογενούς και τριτογενούς οικονομίας.

    John αυτά σαν ένα επιπρόσθετο δικό μου σχόλιο για μια παιδεία χωρίς στόχο, παιδεία Πτωχοπρόδρομων στη σύγχρονη εποχή της κρίσης που όπως λες σύντομα σκοπεύουν να αντικαταστήσουν με την αμορφωσιά και την ημιμάθεια που θα διευκολύνει την πολυπόθητη για αυτούς "ανταγωνιστικότητα" της φθηνής δουλειάς των μισθών στα όρια της βιωσιμότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή