Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Συνέντευξη Στόρε

Για όσα έγιναν μέσα στην εβδομάδα: «Ήταν μία εβδομάδα με αρκετή αναστάτωση, αν έλεγα κάτι άλλο θα ήταν ψέματα. Είναι πολύ άσχημο αυτό που έγινε στον σύλλογο. Ο κ. Κιντής είναι ένας αξιόλογος άνθρωπος, τον σέβομαι. Αυτή τη στιγμή πρέπει να δούμε τον στόχο που έχουμε μπροστά μας για να λάβουμε τις σωστές αποφάσεις και να δείξουμε σεβασμό απέναντι στους φιλάθλους μας και τον κ. Τσακίρη».


Για τη συνέχεια: «Αυτή τη στιγμή το βασικό για μένα είναι να επικεντρωθούμε στο παιχνίδι της Κυριακής. Πρέπει να γνωρίζουμε ότι είναι μία κρίσιμη στιγμή. Εγώ είμαι υπεύθυνος για την ομάδα και τα έως τώρα αποτελέσματα δεν είναι τα αναμενόμενα.

Κάνω την αυτοκριτική μου αλλά δεν θα με βλέπατε εδώ αν δεν πίστευα ότι μπορώ να κάνω κάτι καλό. Δουλεύω σκληρά και είμαι πρόθυμος να δουλέψω ακόμα πιο σκληρά και να λάβω αποφάσεις για να αλλάξω το κλίμα στην ομάδα».


Για τη σχέση του με τη νέα διοίκηση: «Ήταν μία ξεκάθαρη συνάντηση για τα επόμενα παιχνίδια και πως θα πάρουμε αποτελέσματα. Πρώτο μέλημα είναι να σταθεροποιήσουμε την απόδοση μας και να βελτιώσουμε τη θέση μας στον βαθμολογικό πίνακα. Μιλήσαμε και για μακροπρόθεσμα σχέδια αλλά θα συζητήσουμε ξανά όταν επιστρέψει ο κ. Τσακίρης.

Όπως εγώ κατάλαβα έχω απόλυτη στήριξη αλλιώς δεν θα ήμουν εδώ. Δεν υπήρχε συζήτηση γι αυτό. Ο προπονητής βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο. Η επικέντρωση όμως πρέπει να είναι στον Πανιώνιο και όχι τον προπονητή. Οι προπονητές και οι διοικήσεις αλλάζουν αλλά η ιστορία του συλλόγου και οι φίλαθλοι μένουν.

Πρέπει να πατήσουμε το σωστό κουμπί. Αυτή η διαδικασία ξεκίνησε μετά το ματς με τον Εργοτέλη. Είχαμε μία καλή εβδομάδα προπονητική και ελπίζω να το δείξουμε την Κυριακή».


Για τον Μπάγκσμπο: «Ο κ. Μπάνγκσμπο ήταν εδώ στο ματς με τον Εργοτέλη. Δεν γνωρίζω το μέλλον του».


Για το αν σκέφτεται να κάνει αλλαγές στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ: «Σκέφτομαι να κάνω αλλαγές στη βασική ενδεκάδα. Δεν είπα πως θα κάνω, είπα πως σκέφτομαι να κάνω. Έχω στο μυαλό μου τις αλλαγές που θα ανατρέψουν την κατάσταση και θα μας βοηθήσουν να ανέβουμε βαθμολογικά».


Για το αν έχει μετανιώσει για κάποιες επιλογές του: «Κάνω την αυτοκριτική μου. Σίγουρα θα έκανα αλλαγές γιατί πλέον γνωρίζω την ομάδα. Αυτό όμως που πρέπει να κάνω είναι να κοιτάξω μπροστά και να κάνω αυτά που έχω στο μυαλό μου.

Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι αισθάνομαι σίγουρος σαν προπονητής, σαν ηγέτης του ποδοσφαιρικού τμήματος. Αισθάνομαι σιγουριά από την διοίκηση και όσους είναι γύρω από την ομάδα. Τώρα είμαι έξι μήνες στην ομάδα. Νιώθω σιγουριά και απόλυτη στήριξη των οπαδών. Αυτό που είναι βασικό είναι να έχω τους ποδοσφαιριστές μαζί μου. Να έχω χημεία και αυτή τη στιγμή υπάρχει καταπληκτική χημεία».


Για το αν έπρεπε κάποιες φορές να είναι πιο αυστηρός: «Κάθε στιγμή είναι ξεχωριστή στην πορεία μίας ομάδας. Υπάρχουν στιγμές που πρέπει να χαϊδέψεις και άλλες όπου πρέπει να χτυπήσεις το χέρι σου στο τραπέζι. Να είστε σίγουροι ότι ξέρω τι πρέπει να κάνω».


Για το αν έχει μετανιώσει για κάποιες από τις μεταγραφές και το αν χρειάζεται ενίσχυση η ομάδα τον Ιανουάριο: «Υπάρχουν πράγματα που έχω κάνει λάθος και άλλα που έχω κάνει σωστά. Θα ήταν άδικο να κάνω κριτική και να «κρεμάσω» κάποιους παίκτες. Σίγουρα χρειαζόμαστε ενίσχυση. Υπάρχει ένα παράθυρο αλλά τώρα έχω αυτό το υλικό και με αυτό δουλεύω.

Πάντα κάνω το πρόγραμμά μου για τους παίκτες που θέλω στην ομάδα. Δεν είναι ωστόσο η κατάλληλη ώρα για να μιλήσω για το θέμα και για ονόματα παικτών, καθώς ακολουθεί ένα πολύ δύσκολο ματς για το πρωτάθλημα».


Για το αν η βαθμολογική θέση της ομάδας αντικατοπτρίζει και τις δυνατότητές της: «Θα ήταν λάθος να κάνουμε μεγάλα άλματα. Πρέπει να χτίσουμε την πορεία της ομάδας σταδιακά και να κάνουμε μία πλατφόρμα.

Σε κανένα ματς μέχρι σήμερα δεν ήμασταν μακριά από το να πάρουμε βαθμούς αλλά και αυτό που είπα δεν θέλω να χρησιμοποιηθεί ως δικαιολογία. Σημαίνει ότι κάναμε κάτι λάθος. Πρέπει να αρχίσουμε να κερδίζουμε και για ψυχολογικούς λόγους.

Η βαθμολογία δεν λέει ψέματα και αυτή τη στιγμή είμαστε τελευταίοι. Όπως είπα ο βαθμολογικός πίνακας είναι ο καθρέφτης. Αν με ρωτούσατε στην αρχή της σεζόν δεν περίμενα να έχουμε μία νίκη σε έξι παιχνίδια. Η ομάδα θα έπρεπε να είναι στη μέση της βαθμολογίας και πιο πάνω»


Για το αν προτίθεται να αξιοποιήσει τους νεαρούς Έλληνες που υπάρχουν στην ομάδα: «Στο πλάνο μας υπήρχε και υπάρχει να δούμε νέους παίκτες και ειδικά Έλληνες. Βέβαια πάντα κατεβάζαμε την ομάδα και πιστεύαμε ότι θα κερδίζουμε.

Είναι καλοί παίκτες όσοι αναφέρθηκαν. Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι δουλεύω για να αναδείξω νέους παίκτες. Ο Κούρντι όπως είδατε ξεκίνησε σε δύο αγώνες.

Δεν θα ήθελα να αναφερθώ σε ονόματα. Στα πλάνα μου είναι να έχουμε Έλληνες και ειδικά νέους παίκτες. Θεωρώ βασικό για κάθε σύλλογο και ειδικά τον Πανιώνιο να έχει Ακαδημίες και παίκτες που θα προωθούνται στην πρώτη ομάδα».

ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ: Ο Στόρε δείχνει επαρκώς πληροφορημένος για τις προτιμήσεις και τις απόψεις των φιλάθλων (πχ νέοι Έλληνες παίκτες αλλά και ανάγκη ενίσχυσης, που βέβαια δεν περιμένουμε να τη δει λόγω του τι λένε οι οπαδοί σχετικά αλλά από τη δική του ματιά του ειδήμονα τεχνικού) καθώς και για τις ανησυχίες τους. Φαίνεται να αναγνωρίζει την κρισιμότητα της κατάστασης και να επωμίζεται με σθένος τις ευθύνες του. Δηλώνει ότι ξέρει τι πρέπει να κάνει και μένει να το αποδείξει, αυτός και οι παίκτες του, στο γήπεδο. Δείχνει να βάζει την ομάδα πάνω από τον ίδιο καλώντας να επικεντρωθούμε στο όφελος της ομάδας και όχι στο ζήτημα της δικής του παραμονής στην ομάδα.
Για Κιντή δείχνει σεβασμό που δεν μοιάζει ψεύτικος εν αντιθέσει με τη λακωνική απάντηση για Μπάγκσμπο, που βγάζει μια αδιαφορία με υπονοούμενα.

Όλα όμορφα στις συνεντεύξεις, με λογική και ειρμό και επίγνωση της κατάστασης. Η ελπίδα όλων είναι να μπορέσει ο Σουηδός ν' αποδείξει ότι η τρέχουσα βαθμολογία είναι είδωλο σε παραμορφωτικό καθρέπτη και να κινήσει την ομάδα προς την κατεύθυνση των προβλέψεών  του, που όπως μας λέει είχε στην έναρξη του πρωταθλήματος και ως τώρα διαψεύδονται.

4 σχόλια :

  1. 9-2-2007. Διάλογος στο Insomnia μεταξύ οπαδών της ΑΕΚ:

    "...μου κάνει φοβερή εντύπωση αυτό το πράγμα με τους τραυματισμούς. Και όλο θλάσεις παθαίνουν οι παίχτες μας με το παραμικρό. Πολλές φορές οι θλάσεις οφείλονται στο γεγονός ότι ένας παίχτης δεν είναι καλά γυμνασμένος. Φανταστείτε ότι το καλοκαίρι πήραμε στην ομάδα και τον Μπάγκσμπο που είναι ειδικός και ένας από τους καλύτερους στον τομέα του στην Ευρώπη στο να βγάζει ειδικό πρόγραμμα εκγύμνασης για τον κάθε παίχτη ανάλογα με τις ανάγκες, τις αντοχές, την μυική δύναμη κλπ. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι φταίει".
    http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?p=1466743

    Πρώτη φορά ένας τέτοιου επιπέδου έξπερτ εμφανίζει τόσο αναντίστοιχα του κύρους και των γνώσεών του αποτελέσματα. Βέβαια σε μας πολλά οφείλονται στο ότι για άλλα προσλήφθηκε και μ' άλλα ασχολιόταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς γι αυτόν αλλά και για εμάς, ο Στόρε έχει αποδειχτεί πολύ λίγος. Πάρα πολύ λίγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΑ
    Ο ΣΤΟΡΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΑΘΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΔΕΝ ΝΕΧΕΙ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ ΙΔΙΩΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΦΡΟΝΤΙΣΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΑΠΟΔΕΧΟΤΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΖΙΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΡΟΛΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
    ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ-ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΔΛΔ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΕΓΝΩΣΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΝΟΜΑ ΑΣΠΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΟΥΠΕΡ
    ΟΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ,ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΜΑΓΟΥΣ ΟΥΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΥΤΕ Η ΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και από τη συνέντευξη αλλά και από τη σύνθεση της αποστολής, έχω την εντύπωση ότι δυστυχώς ο Στόρε τώρα επηρεάζεται από το νυν κυρίαρχο ρεύμα της ΠΑΕ και των οπαδών. Αν είναι να σύρεται και να φέρεται πότε από δω και πότε από κει, τότε είναι άξιος της μοίρας του. Εν πάση περιπτώσει, δεδομένων και των λιγοστών ελπίδων στα επόμενα άμεσα ματς του Γολγοθά, ίσως αξίζει να του δοθεί μια τελευταία ευκαιρία για αποδείξεις και διαψεύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή