Ο κος Υπουργός Παιδείας και οι παράγοντες του Υπουργείου του, μήπως εκτός από καταργήσεις νόμων (εξετάσεων Προτύπων-Πειραματικών, Τράπεζας θεμάτων, νόμου για αιώνιους φοιτητές κλπ), έχουν την ευγενή καλοσύνη να περάσουν σύντομα και σε δημιουργικό έργο και να πληροφορήσουν τα παιδιά της νυν Β' και Α' Λυκείου για το σύστημα εισαγωγής τους στα ΑΕΙ και τα μαθήματα, που θα εξεταστούν, ώστε να μην καταστούν εν τέλει αθώα θύματα μεταρρυθμίσεων και αντιμεταρρυθμίσεων και πειραματόζωα;
Γιατί οι καταργήσεις αφήνουν πίσω τους κενά, που πρέπει να ρυθμιστούν και να διασαφηνιστούν και στόχος πρέπει να είναι να μην γίνονται αυτά την τελευταία στιγμή.
Γι' αυτό η όποια κατάργηση του παλιού, θα πρέπει να έρχεται μαζί με την πλήρη θέσπιση του καινούργιου και όχι με μπαλώματα των πιο επειγόντων μόνων, πχ πως θα δώσουν εξετάσεις τώρα στην Α και Β Λυκείου χωρίς την Τράπεζα θεμάτων και έχει ο Θεός για του χρόνου, για την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ, παρ' ότι υπάρχει γνωστή μαύρη τρύπα και εξεταστέων μαθημάτων και αναλυτικών προγραμμάτων και τρόπους βαθμολόγησης.
Υπάρχει βέβαια ένα καλοκαίρι μπροστά για το Υπουργείο Παιδείας να το δουλέψει το θέμα και η ελπίδα είναι να το κάνει έγκαιρα και άμεσα.
Είμαι σίγουρος ότι κανείς δεν θέλει την μετατροπή μαθητών σε μπαλάκι του πινγκ-πονγκ στο ράβε-ξήλωνε της Εκπαιδευτικής θεσμοθέτησης και κάτι θα γίνει σύντομα γιατί όλοι κρινόμαστε όχι από αυτά που γκρεμίζουμε εν τέλει, αλλά από ότι κτίσουμε.
Γιατί οι καταργήσεις αφήνουν πίσω τους κενά, που πρέπει να ρυθμιστούν και να διασαφηνιστούν και στόχος πρέπει να είναι να μην γίνονται αυτά την τελευταία στιγμή.
Γι' αυτό η όποια κατάργηση του παλιού, θα πρέπει να έρχεται μαζί με την πλήρη θέσπιση του καινούργιου και όχι με μπαλώματα των πιο επειγόντων μόνων, πχ πως θα δώσουν εξετάσεις τώρα στην Α και Β Λυκείου χωρίς την Τράπεζα θεμάτων και έχει ο Θεός για του χρόνου, για την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ, παρ' ότι υπάρχει γνωστή μαύρη τρύπα και εξεταστέων μαθημάτων και αναλυτικών προγραμμάτων και τρόπους βαθμολόγησης.
Υπάρχει βέβαια ένα καλοκαίρι μπροστά για το Υπουργείο Παιδείας να το δουλέψει το θέμα και η ελπίδα είναι να το κάνει έγκαιρα και άμεσα.
Είμαι σίγουρος ότι κανείς δεν θέλει την μετατροπή μαθητών σε μπαλάκι του πινγκ-πονγκ στο ράβε-ξήλωνε της Εκπαιδευτικής θεσμοθέτησης και κάτι θα γίνει σύντομα γιατί όλοι κρινόμαστε όχι από αυτά που γκρεμίζουμε εν τέλει, αλλά από ότι κτίσουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου