Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Ήρθε η ανάπτυξη στη χώρα...

Διαβάζω ότι τη δημιουργία της Τράπεζας Θεμάτων για τις εξετάσεις του Νέου Λυκείου, θα την χρηματοδοτήσουν μέσω ΕΣΠΑ...
Πραγματικά ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΕΡΓΟ.
Είμαι βέβαιος πια πως έρχεται η ανάπτυξη... Και οι θέσεις εργασίας αβέρτα...

Αντί να κάτσουν να μελετήσουν έργα, που θα επαναδημιουργήσουν τον παραγωγικό ιστό της χώρας, σπαταλούν τα κοινοτικά κονδύλια της χώρας σε αντιπαραγωγικές δραστηριότητες και δημιουργούν εικονική απορροφητικότητα
Θα πει κανείς από το να πήγαινε χαμένο το κονδύλι...
Αφού δεν μπορούμε να το απορροφήσουμε αλλιώς. Εμ έλα ντε γιατί να μην μπορούμε και δεν το έχουμε άραγε ανάγκη αλλού;
Και θα προσθέσει αυτός ο κάποιος ότι η αναβάθμιση της Παιδείας είναι παραγωγική επένδυση για το μέλλον.
Αλλά όταν έχεις ανεργία στα ύψη και διαλυμένο παραγωγικό ιστό, μήπως πρέπει να βάζεις κάποιες προτεραιότητες και μήπως πρέπει να βλέπεις πια είναι τα πραγματικά απαραίτητα και αυτά που συνιστούν ουσιώδεις και ικανές και αναγκαίες μεταβολές;

Και δυστυχώς ήμουν μικρός και γέρασα και όλος αλλαγές στο εξεταστικό σύστημα της Παιδείας έκαναν οι εκάστοτε κυβερνήσεις μας. Πολύ αμφιβάλλω αν τέτοιες αλλαγές έκαναν τούτη τη χώρα καλύτερη.

Από την άλλη, κρατικές βιομηχανίες κλείνουν, τα δημόσια νοσοκομεία δυσλειτουργούν (για να το πούμε κομψά), οι νέοι φεύγουν στο εξωτερικό, επενδύσεις δεν γίνονται, η περιβαλλοντική προστασία δεν δείχνει να είναι στα ενδιαφέροντά μας τόσο έντονα (βλέπε πχ δυστοκία στην παραγωγική διαχείριση των απορριμάτων) και ιδέες και καινοτομίες ίσως υπάρχουν αλλά δεν πολυφαίνεται να βοηθιούνται να μπουν σε επιχειρηματική βάση.
Θα έχουμε όμως Τράπεζα θεμάτων χρηματοδοτημένη από το ΕΣΠΑ.

1 σχόλιο :

  1. Τον χώρο της παιδείας τον ξέρω αρκετά καλά λόγω θέσης.
    Δυστυχώς ο κάθε υπουργός κάνει κάτι πρόχειρα για να δείξει ότι κάτι κάνει, και ο επόμενος κάνει με τη σειρά του το δικό του γκρεμίζοντας τις βλακείες του προηγούμενου. Γενικά κατά την εκτίμησή μου ο χώρος της παιδείας έχει αρκετά αξιόλογους εργαζόμενους αλλά κακοδιοικούμενους.
    Ο σκοπός της παρούσας "κυβέρνησης" είναι να απαξιώσει τα πάντα ώστε μετά να μπορεί να τα ξεπουλήσει και αυτό το κάνει παντού (τράπεζες, υγεία, παιδεία, ΔΕΗ κλπ). Αυτοί τα διαλύουν, κάνουν πλιάτσικο, και μετά λασπολογούν και ρίχνουν τις ευθύνες στους εργαζόμενους ώστε να μπορέσουν να τα ξεπουλήσουν με την στήριξη της προπαγάνδας των μμε.

    Είχε πολύ ενδιαφέρον να χαράζουν εκπαιδευτική πολιτική οι ξενοδόχοι προτείνοντας και υιοθετώντας από πλευράς του το υπουργείο, τις λευκές εβδομάδες για να πηγαίνουν διακοπές οι Έλληνες λες και αυτό που τους λείπει είναι ο χρόνος και όχι τα χρήματα... Όταν τους έκραξε η ΟΛΜΕ, το υπουργείο εκδικήθηκε δημοσιεύοντας αύξηση του διδακτικού ωραρίου, παραπληροφορώντας την κοινή γνώμη όσο αφορά τη σύγκριση του εκπαιδευτικού ωραρίου στην Ελλάδα σε σχέση με τον μέσο όρο της Ε.Ε., με σκοπό του χρόνου να παρακαλάμε οι καθηγητές ως αντιστάθμισμα της αύξησης του έτους να γίνει η λευκή εβδομάδα. Είναι τόσο ηλίθιοι και δεν καταλαβαίνουν ότι η ανοχή μας είναι μέχρι να βρεθεί ο κατάλληλος αντικαταστάτης τους.

    Η κατάσταση γίνεται ακόμα χειρότερη γιατί ζούμε σε μία κοινωνία τρομοκρατημένη. Φανταστείτε να έμπαινε ο δάσκαλος μέσα στην τάξη και να έλεγε στα παιδιά σας ότι το 20% από αυτά θα φύγουν από το σχολείο ως ανεπαρκή, το 60% από αυτά θα μείνουν στην ίδια τάξη και μόνο το 20% θα προαχθεί. Το παραπάνω το υπουργείο το εφαρμόζει στους εκπαιδευτικούς και το ονομάζει αξιολόγηση, όλοι ξέρουμε βέβαια ότι πρόκειται για μία ρουσφετολογική και πελατειακή κατάσταση που θα βολέψουν τους δικούς τους και θα κάψουν - απολύσουν - καθηλώσουν μισθολογικά τους υπόλοιπους με τις επευφημίες της κοινωνίας. Οι καθηγητές πια είναι τόσο φοβισμένοι και τρομοκρατημένοι που δεν τολμούν να αντιδράσουν. Έρχονται και κάποιοι γνωστοί εκπαιδευτικοί, τσιράκια των κομμάτων και της εξουσίας, αρχομανείς και ψωνισμένοι με σκοπό να εξυπηρετήσουν τα σχέδια τους και καλύπτονται πίσω από τις εντολές ώστε να εφαρμόσουν αυτά τα αίσχη. Έρχονται να κάνουν τους αξιολογητές...

    Να ξέρει όμως ότι όποιος τρομοκρατεί και εκβιάζει στο τέλος πληρώνεται αυτός και οι συνεργοί του με το ίδιο νόμισμα ...




    ΑπάντησηΔιαγραφή