Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Σε ζωτικό κίνδυνο το μπάσκετ του Πανιωνίου. Από τη συνέντευξη Λιανού.

τα σχόλια είναι μάλλον περιττά. Το μέλλον ΖΟΦΕΡΟ. Από onsports.gr:

Για την προηγούμενη σεζόν, αλλά και τη νυν διοίκηση του Πανιωνίου, δήλωσε: «Έληξε με έλλειμμα 1,1-1,2 εκατ. Χωρίσαμε τις οφειλές προς τρίτους και προς παίκτες. Αυτοί είχαν αναλάβει τις οφειλές προς τους τρίτους κι ένα κομμάτι προς τους παίκτες. Εγώ θα κάλυπτα τα υπόλοιπα, διαπραγματεύτηκα και κατάφερα κάποιες μειώσεις. Μέχρι τον Ιανουάριο πλήρωνα, αλλά από εκείνους δεν είχε πληρωθεί τίποτα, με εξαίρεση 1-2 επιταγές παικτών που είχαν καταθέσει προσφυγή. Δεν είναι καταγγελτική η κουβέντα αυτή, απλώς θα ήθελα να ενημερώσω και ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες του. Ούτε καν το διακανονισμό του ΙΚΑ δεν πλήρωσαν και το έκανα εγώ. Τους κοιτούσα ενιαία και τους πέντε, θεωρώ πως και οι πέντε είναι υπεύθυνοι. Όλα αυτά με οδήγησαν στο να αρχίσω να φωνάζω. Δυστυχώς, τίποτα δεν βελτιώθηκε, ίσα ίσα χειροτέρεψαν. Μάλιστα, παρότι είχα καταβάλει όλες τις πρώτες δόσεις προς τους παίκτες, με τους οποίους είχα έρθει σε διακανονισμό, πλέον αυτές οι συμφωνίες είναι άκυρες. Μιλάμε για τις οφειλές προς τους Χαριτόπουλο, Ζορόσκι, Ράις και το τελευταίο κομμάτι του Καλαμπόκη, του προπονητή και διάφορα άλλα χρωστούμενα προς τρίτους. Έχω πληρώσει πάνω από 350.000 ευρώ. Παρά τα όσα μου είπαν, όμως, δυστυχώς τίποτα δεν έγινε, μόνο την Εφορία πλήρωσαν».

Για το μέλλον: «Έχω αποφασίσει να καταγγείλω τη συμφωνία που έχει υπογραφτεί μεταξύ μας. Έχει γίνει αστείο πλέον, βαρέθηκα να ακούω υποσχέσεις. Δεν λέω πως δεν είναι αξιόλογοι, αλλά από την άλλη δεν είμαι διατεθειμένος να αναλάβω με το έτσι θέλω, παρά τα όσα συμφωνήσαμε, την περσινή τρύπα. Επίσης, εάν δεν τακτοποιήσουν όλα όσα εκκρεμούν, μπορεί να μπει σε περιπέτειες ο Πανιώνιος. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα. Μπορεί να τους συμφέρει να μπει ο Πανιώνιος στο άρθρο 99, αλλά μπορεί να οδηγηθούμε και σε πιο ακραίες καταστάσεις. Να πληρώνω για τις αμαρτίες τις δικές μου, όχι των άλλων. Δεν αποκλείεται καθόλου, επειδή μιλάμε για FIBA, αν ο Πανιώνιος τραυματιστεί ανεπανόρθωτα, να είναι η τελευταία μου χρονιά στον Πανιώνιο. Δεν σκοπεύω να είμαι ο ηλίθιος της υπόθεσης. Όλοι ξέρουν πόσα λεφτά έχω βάλει. Η συμφωνία έχει υπογραφτεί ανάμεσα στους κυρίους κι εμένα, όχι με τον Πανιώνιο. Δεν θα είμαι κατακριτικός, και την τελευταία φορά δεν την κάναμε σε κακό κλίμα τη συνάντηση, απλώς η υπομονή μου έχει τελειώσει. Εγώ δεν θα τους κατηγορήσω, απλώς καταγράφω τα γεγονότα. Εάν θέλουν να βγουν να διαψεύσουν κάποια από τα λεγόμενά μου, ας βγουν να το κάνουν».
Σε ερώτηση, εάν θα καλύψει τα περσινά χρωστούμενα, ήταν κατηγορηματικός: «Όχι, δεν θα το κάνω. Καλή την πίστη, δεν είχα σφραγίσει έως τώρα επιταγές. Πλέον, θα το κάνω. Στο τέλος του μήνα λήγουν επιταγές ύψους 250.000 ευρώ. Για αυτό τους κρούω τον κώδωνα, πλέον κινδυνεύει ο Πανιώνιος. Θα κυνηγήσουμε, βάσει της συμφωνίας που έχουμε κάνει, τις εγγυήσεις. Δεν θέλω καν να ακούω για άρθρο 99. Δεν το λέω για την υστεροφημία μου, αλλά για την πραγματικότητα. Δεν είναι απειλή πως μπορεί αυτή να είναι η τελευταία μου χρονιά».

4 σχόλια :

  1. Αυτοί που ήσαν υπεύθυνοι και υπέγραψαν τις όποιες συμφωνίες, θα πρέπει να τηρήσουν την υπογραφή τους και όχι να κρύβονται πίσω από "άρθρα" που θα υπονομεύσουν την ομάδα λιγότερο ή καίρια και τελείως. Σε κάθε άλλη περίπτωση πιστεύω ότι πιθανότατα δεν θα μπορούν να σταθούν πλέον μέσα στην Πανιώνια κοινότητα με παιχνίδια και τρικ. Οφείλουν εδώ και τώρα να απαντήσουν στο τι κάνουν για να φέρουν σε πέρας τις υποχρεώσεις τους και προφανώς η ένταξη στο άρθρο 99, ανέξοδα για τους ίδιους, δεν νομίζω ότι αποτελεί ενέργεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποτέ δεν πίστεψα ότι η περσινή καταστροφική χρονιά ήταν μια κακιά ανάμνηση τις συνέπειες της οποίας δεν πρόκειται να υποστούμε ποτέ. Το θέμα είναι ότι ο Λιανός ζηταει χρήματα από αυτούς που δεν πρόκειται να δώσουν. Ανέλαβαν το μαγαζί που δεν ήταν δικό τους, έκαναν το κομμάτι τους ΑΝΕΞΟΔΑ και στην συνέχεια άφησαν τα συντρίμια στον επόμενο. Μας θυμίζει λίγο ΠΑΕ η ιστορία?

    Το θέμα είναι ότι αυτοί οι Πανιώνιοι που θα έπρεπε να εξαφανιστούν από προσώπου γης όχι γιατί κινδυνεύουν αλλά από ντροπή, θε είναι εκεί και την επόμενη μέρα που πολύ πιθανόν να βρει τον Πανιώνιο στο ερασιτεχνικό.

    Ειμαστε απίστευτα ανεκτικοί ως οπαδοί και αυτό θα το πληρώσουμε. Ανεχόμαστε να μας κοροιδεύουν 10 άνθρωποι που εκμεταλλεύονται τον ιστορικότερο σύλλογο και αφού διαλύουν τα πάντα παραιτούνται......και μετά ανακαλούν ή εμφανίζονται αργότερα όταν όλα θα έχουν αποκατασταθεί.

    Πάντως οι οπαδοί μας να μην ανησυχούν για φέτος διότι θα κάνουμε καλές μεταγραφές....θα βγούμε και φωτογραφίες μαζί τους.....Τώρα όταν θα έρθει ή ώρα της πληρωμής θα απευθυνθούμε στον επόμενο και αν δεν υπάρξει τέτοιος δεν πειράζει...δικό μας είναι το μαγαζί άλλωστε????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είναι πάντως πολύ ενδιαφέρον το τμήμα της συνέντευξης που αναφέρεται στους παλιούς πανιώνιους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαστε μια ομάδα που καταφέρνει να υπονομεύει τους επενδυτές Λιανός και Τσακίρης και να αναδεικνύει τους μίστερ τίποτα (παλιούς Πανιώνιους κατά την έκφραση Λιανού). Ε, έφτασε η ώρα αυτό να ανατραπεί. Αν δε θέλει ή δεν μπορεί ο καθένας μόνος του ας κάνουν μια ομάδα οι Λιανός Τσακίρης και ας αναλάβει αυτή η ομάδα ΚΑΕ και ΠΑΕ με διοικούντες ανθρώπους που τους έχουν επιλέξει. Ας βγάλουν και κοινά εισιτήρια διαρκείας να βοηθήσουμε και μεις οι υπόλοιποι βλέποντας ότι υπάρχει φως και προοπτική, γιατί με τα γερόντια έχουμε ξενερώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή