Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Τώρα που έφυγες...


Έφυγες πια...Η ψυχή σου πάει να ξεκουραστεί απ' όσα συνάντησε στο διάβα της ζωής σου. Στάθηκες όρθιος σ' ένα σωρό αντιξοότητες δίνοντας πάντα σ' όλους μας μαθήματα θάρρους και θέλησης. Ακόμα και στην τελευταία σου μάχη, πάλεψες με πείσμα σπάνιο αλλά ο εχθρός ήταν υπέρτερος και οι δυνάμεις πια λίγες.

Αγαπούσες με αυταπάρνηση την πατρίδα σου. Κρίμα που την πατρίδα, που υπεραγαπούσες και για την οποία θυσίασες ακόμα και τη σωματική σου ακεραιότητα, την αφήνεις, τώρα που φεύγεις από κοντά μας, πολύ μακριά από τις προσδοκίες σου και έξω από τους στόχους, που η γενιά σου είχε, όταν την ξανακτίζατε μετά τον πόλεμο. Δεν τα καταφέραμε καθόλου καλά εμείς, που σας διαδεχτήκαμε.

Έφυγες αλλά μένουν οι αναμνήσεις του πατέρα, που έκανε τα πάντα για τα παιδιά του, που με πρόνοια και στοργή προσπάθησε γι' αυτά. Μένουν οι μνήμες από έναν άνθρωπο καλοπροαίρετο με στόχο να βοηθάει όπου και όσο μπορούσε, ανυστερόβουλα και χωρίς να επιζητεί αντάλλαγμα για τις υπηρεσίες του.

Έφυγες αλλά θα μείνεις στην ψυχή μας ζωντανός όχι μόνον σαν ανάμνηση αλλά και με ὀσα μας δίδαξες με λόγια και έργα στη ζωή σου. Γι' αυτό δεν λέω το στερνό αντίο στον αγαπημένο μου πατέρα γιατί πάντα θα είναι ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ, παρουσία ζωντανή μἐσα από τη δική μου ψυχή, όσο ζω.

32 σχόλια :

  1. Τα θερμά μου συλλυπητήρια.
    Να είστε όλοι σας καλά να τον θυμάστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα συλληπητήριά μου σε όλους σας, Ίωνα. Είμαι σίγουρος ότι αν μη τι άλλο, ο πατέρας σου έφυγε περήφανος για τον άνθρωπο που αφήνει πίσω του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νίκο σ'ευχαριστώ και σένα. Ελπίζω να 'ναι έτσι. Σε κάθε περίπτωση, τέλειωσε εδώ η ταλαιπωρία ενός πραγματικά γενναίου ανθρώπου, που ως το τέλος, πάλευε δίνοντας θάρρος στον εαυτό του και στους γύρω του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα συλληπητήριά μου.. Να εισαι παντα καλα να τον θυμασε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα θερμά συλυπητήρια και από μένα Ίωνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστώ όλους για τη συμπαράσταση, μέσα από την καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θερμά συλλυπητήρια , να είστε καλα να τον θυμόσαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κουραγιο φιλε Ιωνα.Θερμα συλληπητηρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να ζήσετε να τον θυμόσαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θερμα συλληπητηρια.Ζει μεσα απο σενα,για σενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κάποτε έρχονται κι αυτές οι στιγμές, τα συλλυπητήριά μου και θα τα πούμε κι απο κοντά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θερμά συλληπητήρια Ίωνα. Δεν πεθαίνει κάποιος όσο υπάρχουν αυτοί που τον θυμούνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή δύναμη και κουράγιο. Ελπίζω να θυμάσαι πάντα τις ομορφότερες στιγμές με τον Πατέρα σου, αυτό τουλάχιστον θέλω να θυμούνται από εμένα τα παιδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ...ιων,να εισαστε καλα να τον θυμαστε - κουραγιο αυτην την δυσκολη στιγμη...

    ρομαντικος(ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μακάρι να μπορούσα να περιγράψω τώρα πως φαντάζε ένας ήρωας πολέμου τότε που τον γνώριζα, στα δικά μου παιδικά μάτια.Μακάρι να μπορούσα να περιγράψω το σεβασμό που μου απέπνεε κάθε φορά που,τόσα χρόνια μετά,με επισκεπτόταν απλά να δει τι κάνω ή να μου δείξει κάποιο από τα άρθρα του.Τέτοιοι άνθρωποι δεν φεύγουν ποτέ,νομίζεις πάντα ότι είναι κάπου εκεί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα θερμά μου συλλυπητήρια. Είναι πάντα δύσκολες αυτές οι στιγμές. Ομως όπως λες και εσυ θα ζεί πάντα μέσα σου και μέσα στα παιδιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η ποιότητα του γιου χαρακτηρίζει σίγουρα και την ποιότητα του πατέρα. Να είσαι γερός και να συνεχίζεις το δρόμο του.

    ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ιωνα, σε συλλυπουμαι ειλικρινα μεσα απο την καρδια μου και σου ευχομαι να ζησεις πολλα χρονια για να τον θυμασαι. Εχω χασει πατερα και σε καταλαβαινω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να είστε καλά να τον θυμάστε και να ακολουθείτε το παράδειγμά του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να είστε όλοι καλά. Και πάλι ευχαριστώ θερμά για τη συμπαράστασή σας.

    Παιδικέ μου και παντοτινέ φίλε Griniari, εσύ τον γνώρισες το μακαρίτη και είναι σίγουρα μια εικόνα των παιδικών σου χρόνων. Τα λόγια σου είναι βάλσαμο.

    Η ζωή συνεχίζεται... Οι στιγμές της τελευταίας βδομάδας ήταν επώδυνες και θα πάρει κάποιο χρόνο να απαλύνουν. Θα μείνουν οι μνήμες και θα κλείσουν οι πληγές, που υπάρχουν όταν ζεις τις τελευταίες στιγμές κάποιου τόσο δικού σου ανθρώπου γιατί όσο και αν αυτός που φεύγει, φεύγει πλήρης ημερών, μαζί του φεύγει όχι από την ψυχή αλλά από την καθημερινότητα και το κομμάτι της δικής σου ζωής που αποτελούσε αυτός ο άνθρωπος και δη ο πατέρας. Ελπίζω να βρω κάποια στιγμή ξανά διάθεση να ασχοληθώ με όσα έστησαν εδώ και καιρό τη δική μας παρέα σε αυτή τη γωνιά του διαδικτύου.
    Και πάλι ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη φιλική συμπαράσταση όλων σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όποιος φίλος θέλει και μπορεί, ας συνδράμει στη μνήμη του αποθανόντος, το "Χαμόγελο του Παιδιού", με βάση τις διαδικασίες που περιγράφονται στο σχετικό σύνδεσμο, http://www.hamogelo.gr/default.asp?pid=44&la=1.

    Είναι μια πράξη που θα μετατρέψει την απώλεια ενός ανθρώπου σε προσφορά αγάπης και ανθρωπιάς.
    Αν επιθυμεί κάποιος και χρειάζεται και τα στοιχεία του αποθανόντος, ας με ενημερώσει για να του τα δώσω με email στο iwn1998@gmail.com. Το σημαντικό βέβαια δεν είναι η δική μου ενημέρωση ίσως ούτε καν η τιμή της μνήμης του αποθανόντος με μια πράξη που συνάδει με τη δική του αυταπάρνηση όταν ήταν εν ζωή αλλά αυτή η ίδια η αρωγή κοινωνικών προσπαθειών όπως αυτή του ΧΑΜΟΓΕΛΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συλλυπητήρια και από μένα. Είναι πάντα σκληρό να χάνει κανείς τον πατέρα του και είναι κάτι που δύσκολα το ξεπερνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τα θερμά μου συλλυπητήρια Ίωνα...
    Κουράγιο και καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Θέρμα συλλυπητήρια και από εμένα φίλε. Ξέρεις ότι ξέρω πως νιώθεις.
    Τα λόγια είναι λίγα. Κουράγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Eyxaristw kai pali olous sas gia th symparastash. File Kosta kserw oti kai sy exeis nwpa ta traumata apo thn apwlwia ths mhteras sou. Na 'sai kala kai oloi na eimaste toulaxiston geroi stis dyskoles epoxes pou pername.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τα θερμά συλυπητήρια και από μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή