Σάββατο 17 Ιουλίου 2010

Αποχαιρετισμός

Όλα είναι ένα ψέμα
μια ανάσα μια πνοή
Σα λουλούδι κάποιο χέρι
θα μας κόψει μιαν αυγή

Όταν φεύγει κάποιος την παρουσία του οποίου θεωρείς δεδομένη,  επειδή η ηλικία του δεν δικαιολογεί το χαμό του, επειδή το μυαλό σου έχει συνηθίσει να τον αισθάνεται στον περίγυρο του μικρόκοσμού σου, η καρδιά σφίγγεται περισσότερο και η πίκρα είναι μεγαλύτερη.

Όταν φεύγει ένας άνθρωπος, που γνωρίζεις ότι έχει γύρω του πολλούς, που έχουν ακόμα ανάγκη την παρουσία του και την υλική και ψυχολογική υποστήριξή του σαν συζύγου και γονιού, το μυαλό πλημμυρίζει από περισσότερες θλιβερές σκέψεις αλλά και σκέψεις συμπαράστασης.

Όταν φεύγει ένας συγγενής και φίλος, που όταν τον χρειάστηκες σε βοήθησε χωρίς να περιμένει ανταπόδοση, νοιώθεις το αίσθημα ότι δεν πρόλαβες να του επιστρέψεις το καλό που σου έκανε.

Για αυτούς που τον αγαπήσανε στη ζωή και θα τον θυμούνται πάντα, δεν υπάρχει Θάνατος του προσφιλούς προσώπου. Ένας Μεγάλος Ύπνος είναι ... που σε όλη τους τη ζωή θα περιμένουν να τελειώσει. Γιατί στο νου τους θα ζει πάντα ο αγαπημένος τους.

Ένα Τελευταίο Αντίο στον καλό συγγενή μου, που έφυγε πρόωρα, ΓΙΩΡΓΟ ΑΛΕΞΑΚΗ.

7 σχόλια :

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θερμά συλλυπητήρια και από μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα θερμά μου συλλυπητήρια κι από μένα Ίωνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιωνα, και απο εμενα τα συλληπητηρια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ όλους για τα συλλυπητήρια.
    Για το στενό κύκλο της οικογένειας του εκλιπόντος όπως είναι κατανοητό, οι στιγμές είναι από τις πιο δύσκολες της ζωής τους. Και πάντα είναι διπλή η λύπη όταν κάποιος χάνεται πρόωρα.
    Αλλά και σ' όσους το γνώρισαν και το συναναστράφηκαν, η απώλεια μιας καλοπροαίρετης ψυχής από τούτη τη ζωή είναι ιδιαίτερα πικρή.
    Εγώ απλά θέλησα να βγάλω λίγο πιο έξω από τη ψυχή μου αυτή την πίκρα και να πω και με το δικό μου τρόπο ένα αντίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή