Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Η διάψευση του κύριου Αχιλλέα

Αχιλλέας Μπέος: «Το έχω διαψεύσει ήδη τρεις φορές, αλλά δεν έχω πρόβλημα να το κάνω και τέταρτη. Δεν υπάρχει ενδεχόμενο επιστροφής μου στα διοικητικά του Πανιωνίου. Αυτή η σελίδα έχει κλείσει για εμένα, αλλά κανείς δεν μπορεί να μου απαγορεύσει να ενδιαφέρομαι για την ομάδα με την οποία έχω συνδέσει τα περισσότερα χρόνια της ζωής μου και βρίσκεται στην καρδιά μου. Δίνω τον λόγο μου για το ότι δεν υπάρχει περίπτωση να ασχοληθώ πάλι με την ΠΑΕ»

Πιθανότατα δεν υπάρχει και "ανάγκη" ν' αναλάβει την ΠΑΕ του Πανιωνίου ο Αχιλλέας Μπέος αφού κάποιες από τις "κατευθύνσεις" τις οποίες θ' ακολουθούσε, μπορούν να τις ακολουθήσουν παρόμοια και οι νυν. Ναι, σίγουρα υπάρχει διαφορά ας το πούμε "καπατσοσύνης" μεταξύ τους... Το ζήτημα πάντως είναι να μπορέσουμε με αυτές τις "κατευθύνσεις" κάποια στιγμή εν καιρώ να καταφέρουμε να ξαναμπούμε σε αυτό που και ο Μπέος πιθανότατα και οι νυν πιθανότατα αλλά κυρίως ο απλός κόσμος του Πανιωνίου πιστεύει σαν πορεία και τρόπο λειτουργίας και ύπαρξης που αρμόζει στην ιστορία και τις αρχές αυτού του συλλόγου.

2 σχόλια :

  1. Δεσμευσεων συνεχεια.

    Καμία πιθανότητα στο ενδεχόμενο επιστροφής του κου Μπέου στον Πανιώνιο, δεν έδωσε και ο τωρινός πρόεδρος της "κυανέρυθρης" ΠΑΕ, Γεράσιμος Βεντούρης, ο οποίος υπογράμμισε: «Δεν θεωρώ ότι ο Αχιλλέας Μπέος είναι ο κατάλληλος άνθρωπος στη δεδομένη κατάσταση για τον Πανιώνιο».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατάλληλος άνθρωπος για τον Πανιώνιο θα είναι ο καλύτερος και εμπειρότερος από όσους διατίθενται. Παίζει ρόλο και η προσφορά επιλογών που έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή