Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Δηλώσεις Παράσχου στο sport.gr

Από sport.gr, δηλώσεις Παράσχου:


"Μετά τα όσα έγιναν τις τελευταίες μέρες δεν είχα θέση στην ομάδα. Ηρθα στον Πανιώνιο με τον κύριο Λιανό και απ' τη στιγμή που έφυγε και συνέβησαν όλα αυτά δεν θα μπορούσα να συνεχίσω".


"Δεν μου φέρθηκε σωστά ο Τσακίρης. Ενώ ήξερε τι γινόταν εδώ και μέρες και πού θα κατέληγε η ομάδα με κατέβασε στην Αθήνα για δέκα μέρες... Δεν μου ανέφερε το παραμικρό και έκανε τον ανήξερο", είπε ο έμπειρος τεχνικός.

Οσο για το αν επικοινώνησε μαζί του ο Τσακίρης τα τελευταία 24ωρα, ήταν κατηγορηματικός: "Εχω να μιλήσω μαζί του από το περασμένο Σάββατο, όταν ήρθε στο ξενοδοχείο πριν από τον αγώνα με τον Ατρόμητο και έδωσε πριμ στους παίκτες λέγοντάς μας ότι 'μην ακούτε τίποτα, δεν ισχύει τίποτα, μαζί θα προχωρήσουμε'. Από τότε δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου. Και τι να μου πει;"

...


"Μακάρι ο Πανιώνιος να βρει το δρόμο του, γιατί είναι μια ιστορική ομάδα με κόσμο, ωστόσο δυσκολεύομαι να το πιστέψω...".

ΥΓ: Μπάρμπα Γιώργο αν φτιάξουμε τον ΟΡΦΕΑ θα είσαι ο πρώτος υποψήφιος. Έχεις και εμπειρία με τη Χαλκηδόνα...

Ακούγεται έντονα η παρέμβαση της Πολιτείας για το ασυμβίβαστο της συμμετοχής σε πάνω από μια ΠΑΕ (άρθρο 69) αλλά το ότι αργούν οι ανακοινώσεις μάλλον φανερώνει ότι έχουν γνώσεις οι φύλακες και προχωράνε σε αλισιβερίσια στην Καβάλα και εδώ ώστε να φανούν όλα νομότυπα. Ίδωμεν.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου