Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!! Ο ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ...

Από sport-fm.gr (ΟΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ), ο Κωνσταντίνος Τσακίρης, επανέρχεται ΠΛΑΪ ΜΑΣ εξηγώντας:

- τους λόγους που ακύρωσε τη μεταβίβαση των μετοχών: «Νόμιζα ότι είχα την ευκαιρία να φύγω, αλλά πλέον έχει αλλάξει η ψυχολογία μου εντελώς. Δεν έπαιξε κανέναν ρόλο η συγκέντρωση του κόσμου. Εγώ καθόμουν σε κάποια δικηγορικά γραφεία και δεν ήξερα τίποτα για τη συγκέντρωση. Απλώς κάνω παρέα με τον Ψωμιάδη. Άλλωστε δεν έχει καμία σημασία αυτό πια, γιατί δεν έγινε τίποτα. Υπήρχε μία πρόταση, φυσικά όχι από αυτούς που είχε ακουστεί. Δεν θέλω να πω από ποιους, ούτε που τους ξέρω κιόλας. Με ενδιέφερε η ευκαιρία να φύγω. Η άλλη πλευρά έκανε πίσω, εγώ αποδεσμεύτηκα από την αρχική μου δέσμευση και η δουλειά χάλασε την τελευταία στιγμή».

- τις επόμενες κινήσεις του: «Καταλαβαίνω ότι η ευθύνη είναι πάνω μου, δεν υπάρχει άλλη λύση. Θα αναλάβω την ευθύνη. Οφείλω να έχω όλη την ΠΑΕ να τρέχει με το σκεπτικό ότι δεν θα έρθει κανείς να βοηθήσει. Αν έρθει κάποιος, καλώς να έρθει. Μακάρι και για μένα και τον Πανιώνιο. Αν δεν έρθει όμως πρέπει να είμαστε έτοιμοι. Θεωρώ ότι κατά 80% δεν θα γίνει τίποτα κι έτσι τρέχουμε την ομάδα θεωρώντας ότι θα είμαστε τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι. Μετά βλέπουμε… Όταν είμαι κάπου είμαι στο φουλ. Αναγκαστικά εγώ θα βγω μπροστά. Αν δεν μαθαίνεις από τα λάθη σου…. Θα είμαι εδώ με όλες μου τις δυνάμεις, με αυτά που μπορώ να προσφέρω. Από εδώ και πέρα… ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα για να επανέλθει ο Πανιώνιος σε Πανιώνια χέρια που είναι ικανά. Γιατί αυτή τη στιγμή τα πιο ικανά χέρια είναι τα δικά μου».

- το αν θεωρεί πως θα προκύψει ενδιαφέρον: «Έχω κάνει ανοικτή πρόσκληση να μου κάνουν προτάσεις, αλλά βάζω στοίχημα ότι κατά 80% δεν θα έρθει καμία. Μπορεί να μην κατατεθεί ούτε ένα πεντοχίλιαρο στον Ερασιτέχνη. Αν κατατεθούν έστω και δύο, κερνάω μπίρες. Ο μόνος άνθρωπος που είναι σοβαρός κι έχει τη δυνατότητα, αλλά δεν ξέρω αν είναι έτοιμος να αναλάβει είναι ο Ηλίας Λιανός, ο οποίος παρεμπιπτόντως μπορεί να επιστρέψει στην ΠΑΕ. Όλοι οι άλλοι είναι αεριτζήδες. Ο κ. Καλογρίτσας ζήτησε μία εβδομάδα για να δει τα βιβλία και τώρα την έχει. Ας βάλει πεντοχίλιαρο στον Ερασιτέχνη όμως πρώτα… Έχουμε φτιάξει ένα πακέτο που έχει όλες τις πληροφορίες και για να δείξει αυτός που ενδιαφέρεται ότι είναι σοβαρός κι όχι αεριτζής, θα πρέπει να βάλει 5.000 ευρώ υπέρ του Ερασιτέχνη. Θα πρέπει να μας κάνει στη συνέχεια μία δήλωση ενδιαφέροντος. Εγώ ψάχνω συμπαίκτες, γιατί δεν μπορώ να είμαι συνέχεια μόνος μου. Δεν θα αντέξω μόνος μου και αυτό είναι κάτι που είχα προβλέψει».

- το ενδεχόμενο πολυμετοχικότητας στον Πανιώνιο: «Γιατί όχι; Δηλαδή αν έρθει κάποιος και μου δώσει το 5% για ένα αξιοπρεπές ποσό γιατί να μη του το δώσω;. Όποιος θέλει να βοηθήσει, εδώ είμαστε».

- τους στόχους του Πανιωνίου: «Εμένα με ενδιαφέρει να χαρεί ο κόσμος αν μείνει η ομάδα στην πρώτη κατηγορία. Δεν συμφωνώ με την άποψη ότι καλύτερα να αγωνίζεται η ομάδα στη δεύτερη κατηγορία με Πανιώνιους. Προτιμώ να είμαστε στην Α’ με τον… Βελζεβούλ. Όμως μπράβο τους που υπέγραψαν την άποψή τους, έστω κι αν διαφωνώ μαζί τους. Εμείς έχουμε δύο στόχους. Είχαμε μεγάλο πρόβλημα όχι μόνο αγωνιστικό όταν έφυγε ο Κιντής, αλλά και οικονομικό. Ο κ. Ζερβακάκος έχει κάνει ήδη πάρα πολύ μεγάλη δουλειά, έχει μειώσει πολύ τα έξοδα και αν ήταν στην ΠΑΕ πριν λίγα χρόνια, εγώ θα ήμουν εδώ άλλα πέντε. Θα εξυγιάνουμε την ΠΑΕ και θα παλέψουμε για να σωθεί η ομάδα. Δεν είναι η πρώτη φορά που αντιμετωπίζουμε τέτοιες καταστάσεις».

- το θέμα προπονητή: «Ψάχνουμε για προπονητή. Θα δούμε αν θα μείνει ο κ. Μάντζιος. Εξετάζουμε προτάσεις και δεν χρειάζεται να κινηθούμε εμείς, μας βομβαρδίζουν συνεχώς με προτάσεις. Για την αποχώρηση του κ. Παράσχου, δεν ξέρω με ποιον τα έχει. Με τον κύριο Λιανό που του είπε να έρθει; Με μένα που είπα να πουλήσω;».

- το αν γυρίζοντας πίσω το χρόνο θα ξαναέμπαινε στο ποδόσφαιρο: «Με τίποτα. Αυτό το έχω πει από το 2008, όταν είχαμε πετύχει έξοδο στην Ευρώπη για δεύτερη συνεχή χρονιά. Είναι το οικονομικό, το τρομερό στρες και ότι δεν κερδίζεις τίποτα πέρα από κάποιες καλές αναμνήσεις. Επιπλέον δεν μου αρέσει και ο χώρος όπως έγινε σήμερα. Με κάποιους παλαιότερους παράγοντες κολλούσα καλύτερα. Για μένα ο Τζίγκερ είναι μεγάλη απώλεια για το ποδόσφαιρο».

- ποιο λόγο κάποιος επενδύει στο ποδόσφαιρο: «Υπάρχουν κάποιοι που το κάνουν για δημοσιότητα, άλλοι για επιχειρήσεις και κάποιοι επειδή είναι τρελοί σαν κι εμένα».

- την κλήση του Σιόβα στην Εθνική ομάδα: «Οι ποδοσφαιριστές κάποιες στιγμές μαθαίνουν μόνοι τους. Το έκανε ο Μανιάτης, το έκανε και ο Σιόβας που έκανε εντυπωσιακό άλμα στην απόδοσή του. Εμείς πάντως έχουμε προβλήματα στην άμυνα και όχι μόνο. Στο ματς με τον Ατρόμητο οι παίκτες είχαν πετάξει λευκή πετσέτα από το πρώτο λεπτό. Πιστεύω πως κάτι θα αλλάξει».

Τι στο καλό! Κάποια στιγμή ο άνθρωπος που έστω και για μια ώρα γνώρισα τον Απρίλιο, θα ερχόταν πίσω...Δεν γινόταν αλλιώς.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΤΩΡΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ. ΚΥΡΙΕ ΛΙΑΝΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΔΗΛΩΣΗ. Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ. ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΥΣ ΚΑΠΟΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ... ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΘΟΜΑΣΤΑΝ ΜΑΖΙ ΧΘΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΙ ΚΑΝΑΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΑΠΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΑΠΕΡΑΝΤΗΣ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΦΕΡΕ Η ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑΣΗ ΑΤΑΚΤΗΣ ΦΥΓΗΣ ΤΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ, ΝΑ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΠΑΝ.

Κύριε Τσακίρη και λοιποί φίλοι πανιώνιοι, οι πραγματικά μεγάλοι είναι όσοι ξέρουν ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΟΥΝ.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΤΩΡΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ. Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ.

ΥΓ: Λυπάμαι γιατί απ' όλα αυτά φαίνεται ότι απλά μεγαλώσαμε κάπως τις ήδη μεγάλες φετινές δυσχέρειες και είχαμε και ... παράπλευρες απώλειες ... όπως αυτή του Παράσχου. Ας μας γίνει μάθημα να σταματήσουμε ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ τους ΑΥΤΟΧΕΙΡΙΑΣΜΟΥΣ.

ΥΓ-2: @BRF blog, σχόλια που "ζωγραφίζουν":

Griniaris: Αυτό που μου έμεινε εμένα μετά το τέλος της συνέντευξης είναι μια μεγάλη απορία...

Ρε Κωνσταντίνε,πόσοι είστε εκεί μέσα;

nk99: Τον πραγματικό Τσακίρη τον απήγαγαν εξωγήινοι μετά την φιέστα με την ΑΕΚ πριν τρία χρόνια και μας στέλνουν σωσίες...

Να προσθέσω και εγώ στο πνεύμα του δεύτερου... Ελπίζω να μην έχει εφαρμόσει ο Τσακίρης για λόγους προσωπικής ασφαλείας καμιά ιστορία με σωσίες και σήμερα βγήκε στο sport-fm ο "καλός", που έλειπε ταξίδι από την Πέμπτη και άφησε τον "κακό" στο πόδι του και τα έκανε ρόιδο γαρύφαλλο;

12 σχόλια :

  1. Όποιος αγαπάει τον Πανιώνιο βοηθάει και στηρίζει όπως μπορεί χωρίς όφελος. Ο Ζερβακάκος έδειξε τον δρόμο της ανιδιοτέλειας εδώ και πολλά χρόνια.Ελπίζω να επιστρέψει και ο Λιανός. Ο Τσακίρης αναγνωρίζει τα λάθη του ( κατόπιν εορτής), λάθη που ζημιώνουν τον ίδιο σε βαθμό που κανείς μας δεν φαντάζεται.Αν υπάρχουν σωτήρες που ενδιαφέρονται για την γιγάντωση του συλλόγου ας εμφανιστούν έμπρακτα. Ο Αχιλλέας που πονάει τον ΠΑΝΙΩΝΙΟ γιατί δεν βοηθάει κάποιο τμήμα του Ερασιτέχνη? Ο Ερασιτέχνης δεν είναι Πανιώνιος? Τόσα έβγαλε που πούλησε τον Πανιώνιο, πήρε και από τον Δήμο, ας επιστρέψει και κάτι στην ομάδα της καρδιάς του. Κύριε Καλογρίτσα εσείς που είστε και Πανιώνιος έχετε στηρίξει ποτέ κάποιο τμήμα του Ερασιτέχνη? Φαντάζομαι ότι οι προαναφερόμενοι ούτε μέλη δεν είναι στον Πανιώνιο.Ίωνα πιστεύω ότι οι τοποθετήσεις σου καλύπτουν πολλούς από εμάς που πρώτα σκεπτόμαστε και μετά καταθέτουμε τις απόψεις μας. Είμαι μέλος του Ερασιτέχνη εδώ και πολλά χρόνια.Θυμάμαι ότι όταν ανέλαβε την προεδρία του Ερασιτέχνη ο Τσακ, έκανε μεγάλη καμπάνια για εγγραφή νέων μελών. Πόσοι ανταποκρίθηκαν? Ελάχιστοι, αρκεί να σας αναφέρω ότι ο Ολυμπιακός έχει πιό πολλές εγγραφές μελών στη Νέα Σμύρνη (γύρω στις 500 αν θυμάμαι).Δικαιολογίες για την δυσκολία εγγραφής? Άπειρες...εγώ από νησί τα κατάφερα πάντως.Πανιώνιοι λοιπόν είμαστε στα λόγια αλλά όχι στις πράξεις.Και εγώ έχω αγοράσει 3 διαρκείας και δεν θα δω ούτε 3 παιχνίδια στο σύνολο.Μάλιστα όποτε κατέβω τα τελευταία χρόνια αγοράζω και εισιτήριο για να μπω, για να αισθάνομαι και λίγο μαλάκας όπως αυτός που τα χώνει. Μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας.Φταίνε όλοι εκτός από εμάς, την αφρόκρεμα των φιλάθλων που όταν βγάζει χολή δεν ξέρει που να σταματήσει. Τι κι αν ο άλλος έχει 3 παιδιά? Έχουμε μεγάλα αρχίδια και τον ξεφτιλίζουμε γενικώς. Ας δούμε λοιπόν τώρα ποιοί Πανιωνάρες -καθαροί και ωραίοι- θα καταθέσουν το πεντοχίλιαρο.Το όλοι μάγκες και όλοι μαλάκες ποτέ δεν υιοθετήθηκε σε βάθος.Ευκαιρία είναι να το παλέψουμε και αν πέσουμε αγωνιζόμενοι να είμαστε όλοι μαλάκες αλλά μάγκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ώπα πέφτει και λογοκρισία σε απόπειρες χιούμορ; Καλάαα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. OXI. Den egine logokrisia se kati. Eida to sxolio sto email mou alla gia kapoion logo den emfanisthke Vyruss. Ksanasteile se parakalw.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αφιερωμένο το άσμα!

    http://www.youtube.com/watch?v=u9e7mcb0yVo#t=1m02

    APO Vyruss .... To bazw egw. Damned blogger!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν ξερω πια τι να πιστεψω δεν ξερω πια ποιος λεει τι λεει.Οποιος τωρα νοιωθει ασφαλης να σηκωσει το χερι του.Εγω δεν το σηκωνω.Θαμαι εδω θαμαι στις πορειες στα καλα και στα κακα οχι ομως για τους τσακιρομακηδες αλλα πρωτα απο ολα για την αξιοπρεπια μου και για τον Αντωνη τον Νικο τον Ραφαηλ και τοσους αλλους που χθες ενωμενοι αποτρεψαμε?? το αισχος.Δεν πιστευω στα λογια του κυριου Τσακ. στο μονο που πιστευω ειναι στην ψυχη ολων μας που φωναξαμε Η ΣΜΥΡΝΗ ΕΙΝΑΙ ΟΜΑΔΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ Γ...... Κουραγιο συνΠανιωνιοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οσο γρηγοροτερα υπαρξει Πανιωνιο σχημα χωρις την συμμετοχη του μεγαλομετοχου τοσο καλυτερα.
    Προς το παρον(14.02 μ.μ)το μονο αισιοδοξο ειναι οτι ο φιλος του κ.Τσακιρη απομακρυνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @zamis. Αυτό τον φίλο μάλλον του τον γνώρισε ο άλλος φίλος, αυτός με τον Όμο. Κάνει κακές παρέες ο άνθρωπος, είναι γνωστό.
    Για να υπάρξει Πανιώνιο σχήμα χωρίς Τσακίρη, πρέπει να κάνουν και οι άλλοι κάτι και για να κάνουν πρέπει να θέλουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @dimitris. Συν Αθηνά και χείρα κίνει. Και χθες κουνήθηκαν πολλά χέρια...Και πρέπει να συνεχίσουν να κουνιούνται, υποστηρίζοντας την ομάδα.

    Περνάει από το μυαλό μου και ότι όλα γίνονται μέσα σε ένα σενάριο που με το φόβητρο της πλήρους διάλυσης ή της αλλοτρίωσης της ομάδας, να ξυπνήσουν συνειδήσεις, να δημιουργηθεί συσπείρωση και να παρακινηθούν άλλοι που μπορούν να βοηθήσουν και δεν το κάνουν.

    Από την άλλη, ίσως απλά τα προσωπικά προβλήματα και η παρορμητικότητα του χαρακτήρα του Τσακίρη και η γνωστή του αφέλεια και ευπιστία σε συμβουλές 'φίλων' για μια ακόμα φορά τον οδήγησε σε λάθος μονοπάτια ... και μετά μετάνοιωσε.

    Αν ήμασταν πιο κακεντρεχείς θα σκεπτόμασταν ότι ο αποκλεισμός του γηπέδου για την πουλημένη ΠΑΕ και η παρέμβαση της Πολιτείας δημιούργησαν deadlock στα σχέδια της πώλησης και έφεραν ξανά το θέμα στα ίσια του.
    Δεν θέλω να είμαι κακεντρεχής. Δεν πρέπει να είμαι κακεντρεχής τώρα.
    Όλοι μαζί για την ύστατη προσπάθεια να σώσουμε την παρτίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχες κανω Ιωνα,αντιλαμβανομαι οτι πρεπει να θελουν...
    Σε καθε περιπτωση,απλως διατυπωνω την αποψη μου οτι ο μεγαλομετοχος ειναι απλα επικινδυνος και δεν με πειθει στο παραμικρο απο αυτα που λεει.
    Μην ξεχνας οτι οταν καποιοι τον αποθεωναν εμεις τραβαγαμε τα μαλια μας με αυτα που βλεπαμε.Και δεν αναφερομαι στον Κιντη που ''ξαφνικα''ορισμενοι τον ειδαν σαν πηγη του προβληματος..απλως με αυτον η κατασταση ξεφυγε εντελως.
    Πλεον ο Τσακιρης εχει φτασει στο σημειο να απειλει την ιδια την υπαρξη της ομαδας με τις παλινωδιες του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ΙWN ανακαλώ, ούτε εγώ ξέρω τι έγινε με το comment.

    Να και το link που αφιέρωσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. http://www.exedrasports.gr/blogs/articleblog/?cid=98&aid=84661

    ΑπάντησηΔιαγραφή