Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Υποθέσεις και σενάρια

Καλοκαίρι είναι, μεταγραφές γίνονται (ας πούμε...), οπότε λέω να κάνω κι εγώ τις "παραδοσιακές" υποθέσεις και να φτιάξω τα δικά μου σενάρια της εποχής. Μην τα πάρετε και πολύ σοβαρά αλλά και τα μη σοβαρά καμμιά φορά μπορεί να επαληθευτούν στο τέλος.

Το σενάριο μου λέει, μιας και ο Ολυμπιακός και ο Λίνεν δείχνουν να ενδιαφέρονται σφόδρα για τον Κουμορτζί (sentragoal.gr) και έχουν ήδη ανακοινώσει τον Επστάιν και μιας και λέγεται ότι υπήρχε ενδιαφέρον Πανιωνίου για Επστάιν και διαδίδονται επιμόνως οχλήσεις Κιντή στον Ολυμπιακό σχετικές με τη μη πραγματοποίηση της μεταγραφής του παίκτη (ή την πραγματοποίηση εν τέλει; Σεναριολογώ τώρα) ... μήπως, λέω μήπως, δούμε στο κοντινό μέλλον μεταγραφή του Κούμο με αντάλλαγμα δανεισμό Επστάιν, μεταξύ άλλων.

5 σχόλια :

  1. Φιλε Ιωνα, το εν λογω σεναριο αναπτυχθηκε σημερα και στην sportday, στο ρεπορταζ γαβρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν το έχω δει αλλά θεωρώ πως γεγονότα και συμπτώσεις και πρόσωπα που εμπλέκονται, ωθούν τον οιονδήποτε σε παρόμοια συμπεράσματα με μεγάλη ευκολία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δανεικός από το ΠΟΚ?
    Αν δούμε και αυτό γυρίζουμε πολύ πίσω....
    Οι οπαδοί του Πανιωνίου σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να δεχτούν κάτι τέτοιο. Ας μειώσουν το μπάτζετ, ας παίξουν με ερασιτέχνες μπορώ να το δεχτώ.... αλλά ζητιάνοι του ΠΟΚ εμένα μου πέφτει πολύ βαρύ.
    Ο Τσακίρης παρά τα λάθη του μέχρι σήμερα κρατάει τη σημαία ψηλά. Ελπίζω να μην κάνει τέτοιο λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και γιατί δανεικός δηλαδή; Άν αγοράσει ο γαύρος τον Κούμο, δέν μπορεί να είναι σε κανονική ανταλλαγή, δηλ. παίκτες + χρήμα; Ας πούμε, 1,5 μύριο + Επστάιν και Μήτρογλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βλέπω επεκτάθηκαν τα σενάρια...
    Υποθέτω ότι με το δανεισμό ίσως δεν χρειάζεται να πληρώσουμε όλο το συμβόλαιό του αλλά μέρος μόνο, οπότε μας έρχεται φθηνότερα...
    Αλλά δεν γνωρίζω τι διακανονισμοί παίζουν στους δανεισμούς. Μπορεί να κάνω και λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή