Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

Quiz

Από http://bleacherreport.com/articles/4837-and-now-for-something-different-epl-weekend-quiz:

"Which Croatian striker did Aston Villa sign for £6m, only to have him never start a Premiership game and never score a goal for them?"

Ποιός Κροάτης φορ υπέγραψε στην Άστον Βίλα για 6 εκατ. λίρες, για να μην ξεκινήσει ποτέ στην πρώτη της ομάδα και να μην σκοράρει ποτέ γκολ γι' αυτήν;

Σε μας, το πρώτο σκέλος του Quiz δεν ισχύει και ελπίζουμε, σε επίσημα ματς, σύντομα να διαψευσθεί και το δεύτερο.

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΛΠΙΣ.

4 σχόλια :

  1. Καλησπέρα φίλε μου iwn1998!
    O "κροάτης φορ" όταν έφυγε από την Άστον Βίλα ξαναβρήκε τον καλό του εαυτό στο Βέλγιο, αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα είμαστε οι νέοι "χωριάτες" στο βιογραφικό του....και πιθανότατα οι τελευταίοι μιας και μου δίνεται η εντύπωση ότι του κολλάμε τα τελευταία του ένσημα... :-(
    Παρακολούθησα όλες τις συζητήσεις/εξελίξεις μετά το Σάββατο αλλά προτίμησα να σιωπήσω γιατί θα έφτυνα πολύ δηλητήριο για κάτι που αγαπώ τόσο πολύ....εξάλλου η πλειοψηφία των σχολίων με έβρισκε σύμφωνη (ομολογώ ότι κάποια εξ αυτών με συγκίνησαν μάλιστα...). Επειδή είμαι ακόμη πολύ πικραμένη και συγχυσμένη θα κάνω απλώς μία άσχετη-όσον αφορά τα του Πανιωνίου- ερώτηση:
    Η φωτογραφία του blog σου (πάνω-πάνω) είναι δική σου? Αν ναι έχεις τα εύσημά μου, είναι πανέμορφη! :-)
    Γεια χαρά!

    Υ.Γ. Θα άναβα κι εγώ 1 κεράκι αλλά δεν πιστεύω ούτε σε θεούς ούτε σε δαίμονες...αλλά τι να πω...αν υπάρχει θεός μόνο αυτός θα μας σώσει μου φαίνεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...Μακάρι να μην είναι έτσι. Να σου πω, τον συμπαθώ το Μπόσκο και δεν θέλω να έχει τέτοια τύχη εδώ. Αν ήταν ο Λόλο δίπλα, θα 'ταν αλλιώς τα πράγματα. Αλλά θα γυρίσει το παιδί πισω έτσι όπως ήταν; Και φοβάμαι ότι θα τον κάνουν λάστιχο για να καλύψουμε το χαμένο έδαφος.

    Η φωτογραφία δεν είναι δική μου. Νομίζω στο πακέτο των sample pictures των Windows Vista θα την βρεις.
    Απλά ανοίγει την καρδιά σου να την βλέπεις και θεώρησα ότι ηλιόλουστη όπως είναι πήγαινε με τον τίτλο του blog.

    Γεια σου φίλη μου pink και θα ανάψω εγώ ένα κεράκι και για σένα. Να 'σαι καλά και θα χαρώ σε κάποιο από τα επόμενα σχόλιά σου, να 'μαστε με χαρά νίκης και άλλα συναισθήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άντε και με τη νίκη παιδιά! Τα λέμε στο γήπεδο αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή