Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Ρήξη χιαστών ο Κολοβός

Μια από τις λίγες ελπίδες μας, ο Δημήτρης Κολοβός, τραυματίστηκε τελικά σοβαρά στο χθεσινό αγώνα με τον Εργοτέλη και υπέστη ρήξη χιαστών, που θα τον αφήσει εκτός γηπέδων ως το τέλος της περιόδου. Να του ευχηθούμε να γυρίσει σιδερένιος και να μην επηρεάσει η συγκεκριμένη περίπτωση την μετέπειτα πορεία του.

Πάντως και χωρίς διάθεση γκρίνιας, ο πανικός μας από την έλλειψη αγωνιστικών λύσεων ίσως κάπως στοίχισε στον ποδοσφαιριστή μας, που μετά τον τραυματισμό του έμεινε αγωνιζόμενος για κάποιο μικρό χρόνο και έγινε αλλαγή στο 44'. Υποθέτω ότι ο γιατρός θα είχε κατά νου ότι μπορεί ο τραυματισμός του να ήταν επικίνδυνος αλλά πρυτάνευσε μάλλον το να μην μείνει η ομάδα ούτε λεπτό με 10 και εν τέλει μένει σε όλο το υπόλοιπο πρωτάθλημα χωρίς το Δημητράκη. Ίσως βέβαια ούτως ή άλλως η ζημιά να ήταν η ίδια. Κάτι μου λέει όμως πως σε άλλους καιρούς σε άλλες περιστάσεις, ο ποδοσφαιριστής θα έβγαινε αμέσως για να μην ρισκάρουμε καθόλου να χειροτερεύσουμε τον τραυματισμό του. Μπορεί πάλι όλα αυτά να είναι η ιδέα μου από τη στενοχώρια μου, που ο πιο ελπιδοφόρος νέος παίκτης μας κτύπησε και όχι μόνον θα τον στερηθούμε τώρα αλλά κάπως υπονομεύεται και το μέλλον του.

Όλα τα έχουμε, μας κτυπάνε και κάτι τέτοια ... Ήταν στραβό το κλίμα...

1 σχόλιο :

  1. Παραξενεύτηκα και εγώ που συνέχισε διότι φάνηκε ξεκάθαρα οτι κάτι έγινε με το γόνατο του. Η μεγαλύτερη στεναχώρια είναι για τον ίδιο παίκτη που την περασμένη αγωνιστική έβαλε και το πρώτο του γκολ. Η δική μου άποψη είναι ότι πρέπει να του επεκτείνουν το συμβόλαιο. Αν δεν υπάρχουν χρήματα να κόψουν από αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή