Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Δηλώσεις Λεμονή στην παρουσίασή του στον Τύπο

Οι δηλώσεις στην παρουσίαση Λεμονή στον Τύπο (δείτε και sportnet.gr):

«Νομίζω ότι θα χρειαστώ κάποιο χρόνο. Είμαι από το πρωί μέχρι το βράδυ για να μάθω την ομάδα και τον τρόπο λειτουργίας. Είναι σημαντικό να σχεδιάσω κάποια πράγματα που έχω στο μυαλό μου. Αυτή τη στιγμή βλέπω, ακούω. Δεν θα πω το γνωστό πολιτικό σλόγκαν για το τι έχω παραλάβει. Πάντα υπάρχουν προβλήματα να επιλύσεις. Χρειάζομαι την υποστήριξη όλων των ανθρώπων που είναι κοντά στην ομάδα. Πρέπει να καταβάλουμε μεγάλη προσπάθεια γιατί ο καθένας θέλει να ονειρεύεται διαφορετικά τον Πανιώνιο.

Πριν από 1,5 μήνα είχαν γίνει συζητήσεις. Ο βασικός λόγος (που ήρθα) είναι ότι άφησα κάτι πριν από 2,5 χρόνια. Μου αρέσει ο Πανιώνιος από όταν ήμουν και παίκτης της ομάδας. Μου άρεσε ο τρόπος που μου μίλησε ο κ. Βεντούρης. Η συμφωνία είναι για 2,5 χρόνια. Αυτό δεν σημαίνει ότι άμεση προτεραιότητα δεν είναι τα αποτελέσματα. Ο κόσμος βλέπει τα 90 λεπτά και όχι τι γίνεται πίσω. Πρώτο μέλημα είναι να βελτιώσουμε τις συνθήκες όσον αφορά στην προσπάθεια που γίνεται από πίσω και να καθοριστούν οι αρμοδιότητες. Αυτό που λέω πάντα είναι ότι σε όποια ομάδα δουλεύω έχω τους καλύτερους παίκτες αλλά πάντα πρέπει να βελτιωνόμαστε».

1 σχόλιο :

  1. Για να έχουμε περισσότερες ελπίδες για αναδιοργάνωση τα επόμενα χρόνια, είναι σημαντικό να σώσουμε τη φετινή παρτίδα.

    Για το οικονομικό, το άνοιγμά μας είναι ακόμα και μέσα στα νέα όρια που βάζει η ΟΥΕΦΑ. Υπάρχουν ΠΑΕ με τέτοιο χρέος που αν δεν κάνουν άμεσα αύξηση μετοχικού κεφαλαίου εμπίπτουν στο νόμο περί ΑΕ και δεν αδειοδοτούνται σαν ΑΕ πλέον και όχι για πρωτάθλημα κλπ.
    Απλά εμάς μας κτυπάει το άνοιγμα στη φάση που χρειαζόμαστε άμεση αγωνιστική ενίσχυση και όπου φθάσαμε να μείνουμε και χωρίς διοίκηση ή με διοικήσεις σε τρικυμία σχεδόν για δυο μήνες.
    Ίσως είναι καλό ν’ αφήσουμε εν τέλει έναν ποδοσφαιράνθρωπο πέρα από προπονητή, τον Λεμονή, να δώσει ιδέες οργανωτικές και να βάλει νερό στο αυλάκι γιατί τους άσχετους τους δοκιμάσαμε με παταγώδη αποτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή