Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Το δίκαιο θα 'ταν να τον στείλετε στον Κιντή να του πληρώσει την αποζημίωση...

Από Sportnet.gr:

"Σε συμφωνία με τον Πανιώνιο για την αποζημίωση του, ήρθε ο Μίκαελ Στόρε, όπως δήλωσε στον Τύπο της Σουηδίας. «Η συμφωνία μου προσφέρει ελευθερία κινήσεων και είμαι χαρούμενος. Μαζί με τον μάνατζερ μου, Περ Γιόνσον θα δούμε τις επιλογές. Είμαι ανοιχτός σε όλες τις προτάσεις», τόνισε.



Σε ερώτηση για το πόσο κοντά βρέθηκε στην Νόρκεπινγκ απάντησε πως: «Ήρθαν στην Ελλάδα λίγες μέρες μετά την αποχώρηση μου από τον Πανιώνιο. Όμως μετά δεν έγινε τίποτα. Επέλεξαν άλλες περιπτώσεις»."


Άντε λεφτά και στο Σουηδό για τις "υπηρεσίες του" ... που συνετέλεσαν στο χάλι μας το μαύρο... Που τώρα, εκείνος ο "μεγάλος" Δον Εμίλιο, που μας χάρισε την αποζημίωσή του, πέρυσι.
Κανονικά την αποζημίωση Στόρε έπρεπε να την πληρώσει ο Κιντής, που έδιωξε τον Παράσχο για να τον προσλάβει, αποσκοπώντας σε ένα άβουλο υπάλληλο, εκτελεστή των σχεδίων του.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου