Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Τριετή συμβόλαια και απορίες

Επι τη ευκαιρία της λήξης της μεταγραφικής περιόδου την Παρασκευή, ήθελα να εκφράσω μια απορία μου. Την έχω αναρτήσει και σαν σχόλιο σε άλλο Πανιώνιο blog, αλλά πιθανόν ν' αξίζει μια ξεχωριστή ανάρτηση (έτσι μήπως κάποιος λιγότερο άσχετος από μένα μπορεί να δώσει κάποια απάντηση).

Μήπως κάποιος λοιπόν μπορεί να μου εξηγήσει την τακτική του να κάνει στον κάθε τυχάρπαστο τριετή συμβόλαια, αν είναι πραγματικά τριετή και όχι κάποιες παραλλαγές με συνθήκες και όρους που αν τηρηθούν καταλήγουν σε συνολικό χρόνο συμβολαίου 3 ετών.
Υποθέτω ότι το κάνουμε μη και μας βγει κελεπούρι, για να μπορούμε να τον πουλήσουμε και μη φύγει ελεύθερος. Αν δεν μας βγει όμως κελεπούρι αλλά παλτό; Τι γίνεται; Το φορτωνόμαστε 3 χρόνια ή προσπαθούμε με οικονομική επιβάρυνση να του διακόψουμε το συμβόλαιο; Είδαμε νομίζω κάτι τέτοιο πρόσφατα με το Μπουβάλ. Συμφέρει μια τέτοια τακτική την ΠΑΕ;
Δεν θα ήταν πιο σωστά πχ 1+2 χρόνια συμβόλαια με μονομερές δικαίωμα ανανέωσης στο χρόνο πάνω από τον Πανιώνιο; Να ορίζουμε δηλαδή μια περίοδο μέσα στην οποία θα δούμε στην πράξη τον ποδοσφαιριστή και θα τον κρίνουμε στο τέλος της. Δεν μας κάνεις φίλε, φύγε... Εκτός και αν είναι τέτοια τελικά τα τριετή συμβόλαια και δεν το ξέρουμε.
Ίσως όμως το μόνο ατού που έχουν οι προσφορές Πανιωνίου είναι το μάκρος του συμβολαίου, που αντισταθμίζει τις πιθανότατα μικρές απολαβές των παικτών.
Και πάλι συγγνώμη για την ασχετοσύνη μου επί του θέματος αλλά αν ήξερα τέτοιες λεπτομέρειες και πρακτικές θα ήμουν "Κιντής" και όχι ένας άσχετος Blogger.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου